خاطرات تلخ عروس داعشی از زندگی در کنار تروریست‌ها در رقه+ تصاویر

 یک عروس داعشی به نام «اسلام میتات» 23 ساله، خاطرات روزهای تلخ زندگی خود در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در رقه سوریه را بیان کرد.

 

این زن که اهل مراکش است دو فرزند دارد و به اجبار همسرش «احمد»، پس از سه سال زندگی مشترک به سوریه سفر کرده است.

او که هم اکنون در سوریه است، در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز گفت: من با دو خواهر دوقلوی انگلیسی، که در سال 2014 از منچستر گریخته بودند و به سوریه آمده بودند، در یک خانه زندگی می‌کردم. همچنین تعدادی دختر مدرسه‌ای دیگر که اهل انگلیس بودند در این خانه زندگی می‌کردند.

وی افزود: من حتی با سالی جونز، بیوه داعشی که هم‌اکنون در فهرست تروریست‌های خطرناک جهان قرار دارد، ملاقات داشتم.

این عروس داعشی  همچنین گفت عناصر داعش از انجام حملات تروریستی در اروپا  و اینکه ببینند نام آنها در وبسایت‌های انگلیسی ثبت شده است، خوشحال می‌شوند.

میتات گفت: به محض اینکه به سوریه آمدم، همسرم کشته شد و چند ماه بعد هم پسرم عبدالله که هم اکنون 2 ساله است متولد شد. من با همسرم در یک وبسایت همسریابی آشنا شدم و او به من گفته بود برای کارش باید به ترکیه برود، اما در نهایت به سوریه رفته بود. پس از مرگش، من با یک داعشیِ افغانی-آلمانی ازدواج کردم که مرا در خانه حبس کرده بود و نمی‌گذاشت دوستانم را ببینم. در واقع او رویای من برای فرار را نابود کرد. از او جدا شدم و به اجبار با یک داعشیِ استرالیایی ازدواج کردم.

من می دیدم که با بردگان ایزدی چه رفتار وحشتناکی دارند. عناصر داعش آنها را شلاق می زدند. ما هر روز در خیابان شاهد بودیم که داعشی‌ها افراد «قانون‌شکن» را اعدام می‌کردند.

 

عروس داعشی از خاطرات تلخ خود در سوریه پرده برداشت+ تصاویر

عروس داعشی از خاطرات تلخ خود در سوریه پرده برداشت+ تصاویر