کری خوانی دروازه بان تراکتور برای پرسپولیسی ها

محمدامین بهرامی در خصوص شکست تراکتورسازی در دیدار نخست مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی در دیدار اول داشتیم ولی متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و هر تیمی که گل نزند گل می‌خورد و در دقایق پایانی با بدشانسی دروازه‌مان باز شد. البته من عقیده ندارم این شکست وضعیت مارا خراب کرد چرا که تازه بازی اول بود و همیشه هم یک سر فوتبال باخت است. مهم این است که از آن درس بگیریم.

وی در مورد گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه تراکتورسازی شد و میزان مقصر بودن گروسیان گفت: اشتباه برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید و با همین اشتباهات تجربه کسب می‌شود. من با اینکه رقیب و هم پستی فرزین هستم خیلی بابت آن گل ناراحت شدم و برایش در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند جبران کند. او در تمرینات خیلی آماده نشان می‌دهد و آن اتفاق را فراموش کرده است.

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد احتمال نیمکت نشینی گروسیان و به میدان رفتن خودش در دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: من چنین چیزی نشنیدم و از این موضوع خبر ندارم. ما 4 دروازه‌بان در تمرینات کنار یکدیگر شرکت می‌کنیم و تصمیم در مورد ترکیب بازی بر عهده کادرفنی است. من همیشه خودم را آماده نگه می‌دارم تا هر وقت مورد اعتماد قرار گرفتم بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم ولی فکر نمی‌کنم تغییری در ترکیب ایجاد شود و این موضوع شیطنت افرادی است که می‌خواهند برای تراکتورسازی حاشیه بسازند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به میدان برود ترسی از رویارویی با پرسپولیس و مهاجمان آن دارد یا نه گفت: دلیلی برای ترس از مهاجمان پرسپولیس وجود ندارد و آنها باید از ما بترسند. ما تراکتورسازی هستیم و در هر شرایطی این نام را یدک می‌کشیم و تیم بزرگی هستیم.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران در این بازی حساس خانگی مثل همیشه به کمک ما بیایند و بتوانیم با کمک آنها نتیجه لازم را بگیریم.