به گزارش فارس، دکتر محمود احمدینژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، در میان استقبال گرم و بینظیر و پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر وارد این شهر شد .
مردم اسلامشهر که از ساعات اولیه صبح امروز در مسیر استقبال از رئیس جمهور خود حاضر شده بودند، با فریادهای صلی علی محمد رئیس جهمور خوش آمد – دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، … از احمدی نژاد و هئیت همراه استقبال کردند.
اقشار مختلف مردم، از جمله بسیجیان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم ‌شهدا و جانبازان و ایثارگران، تشکل‌های مختلف سیاسی، مذهبی با شاخه‌های گل و پرچم‌های الوان جمهوری اسلامی ایران و نصب پلاکارد و بنرهای مختلف در اقصی نقاط شهر و مسیر حرکت خودرو حامل رئیس جمهور، بار دیگر با استقبال خود وفاداری و پشتیبانی از احمدی نژاد را اعلام کردند.
حضور گروه‌های مختلف دانش‌آموزان با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در مسیر استقبال، در کنار والدینشان، شرکت گسترده ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی‌ با لباس‌های رنگارنگ ورزشی جلوه و شکوه خاصی داده بود، که مورد توجه میهمان ویژه این شهرستان قرار گرفت‌.
احمدی نژاد پس از طی مسیر چند کیلومتری مملو از مردم انقلابی اسلامشهر، از خیابان شهید حافظ جعفری تا میدان نماز این شهر وارد استادیوم ورزشی شرکت خلیج فارس شد‌.
در حاشیه استقبال رئیس جمهور توزیع بیش از ۵ هزار کتاب خاطرات شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در بین مردم منظر رئیس جمهور از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته بسیج یکی از اقدامات فرهنگی خوبی بود که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج در این منطقه انجام گرفت‌.
مردم غیور اسلامشهر که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور گسترده خود، افتخارات زیادی را در جهت حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) در کارنامه خود به ثبت رسانده، بار دیگر با این استقبال بی‌نظیر خود نشان دادند که پشتیبان دولت خدمتگزار خود بوده و بر دهان یاوه گویان شرق و غرب مشت محکمی کوبیدند.
اسلامشهریهای دلاور و حامی انقلاب با وجود سرما و اوضاع نامساعد جوی از ساعتها پیش، حتی قبل از اذان صبح در مسیرهای منتهی به استادیوم و داخل استادیوم منظر یار رهبر و رئیس جمهور منتخب خودشان به انتظار نشسته بودند، به گونهای که ساعتی قبل از زمان تعیین شده، استادیوم مملو از جمعیت شده بود.