به گزارش مهر، میروسلاو بلاژویچ شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملوان بندر انزلی با ترکیب جوانی که در تیم خود داشت پیروزی را برای ما در این دیدار کمی سخت کرده بود که با تلاش بازیکنان مس این تیم توانست به نتیجه دلخواه خود دست یافت.

وی افزود: تیم ملوان تیمی بود که در این مسابقه خانگی به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم زیرا ملوان در بازی مقابل استقلال و سپاهان ثابت کرده بود که حریف و رقیبی آسانی برای هیچ تیمی نیست.

بلاژویچ تصریح کرد: بعد از پیروزی در این دیدار تمام تمرکز خود را بر روی بازی‌های جام حذفی و دیدار روز دوشنبه مقابل فجر سپاسی می‌گذاریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت در این مسابقات می‌کنیم.

وی بیان داشت: با این پیروزی می‌توانم این قول را بدهم که از این به بعد تیم مس کرمان روند صعودی خود را در پیش خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مربی احساساتی هستم و تعصب خاصی نسبت به تیمی که در آن هستم برای من وجود دارد، گفت: در پایان مسابقه حوادثی در رختکن بین دو نفر به وجود آمد که شیرینی این برد را کمی به کام من تلخ کرد.

بلاژویچ، با اشاره به اینکه دعوا در رختکن در پایان مسابقه یک مسئله خانوادگی بوده است افزود: در عمر مربیگری خود تاکنون هیچ بازیکنی را تنبیه نکرده‌ام اما اگر بازیکنی قصد وارد کردن حاشیه‌های مخرب را حرکات خود داشته باشد این بازیکن را دیگر در تیم نمی‌پذیرم.

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: احمد حسن‌زاده در کنار میلاد فخر الدینی زوج خوبی را تشکیل داده‌اند و من این قول را می‌دهم که در پیش رو احمد حسن‌زاده یک آینده روشن وجود دارد.

بلاژویچ در پاسخ به سوالی که از وی در مورد بازی جوانان مس در بازی امروز پرسیده شد بیان داشت: علاقه زیادی به جوان گرایی در تیم دارم زیرا این کار موجب رشد بیش از حد فوتبال در هر تیمی است.

وی در پایان گفت: تمام سعی خود را برای آسیایی شدن در رقابتهای جام حذفی میکنیم هر چند که هنوز شانس آسیایی شدن در رقابتهای لیگ برتر فوتبال را داریم.