قائدی می تواند یکی از پدیده های فوتبال ایران شود

محمود فکری در خصوص دیدار دو تیم استقلال تهران و همنام خوزستانی اش گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم اگرچه استقلال خوزستان بیشتر بدنبال کسب یک امتیاز بود و خیلی تدافعی بازی کرد اما در مجموع هر دو تیم ارائه گر تفکرات مربیانشان بودند.

وی تاکید کرد: ویسی بدنبال یک امتیاز آمده بود و به آن هم دست پیدا کرد. در طول بازی تقریبا تمام بازیکنان استقلال خوزستان در زمین خود بودند و آبی های تهرانی هر چه زدند به در بسته خورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من اگر بازی یک ساعت دیگر هم طول می کشید باز هم توپ های استقلال به گل تبدیل نمی شد و این مسئله باعث شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده اما آبی پوشان تهرانی ناراحت از این تساوی اما خوزستانی ها خوشحال از کسب یک امتیاز.

محمود فکری در خصوص حضور ۲۰ دقیقه ای قائدی جوان در بازی افزود: این بازیکن جوان فوق العاده بود، عالی بازی کرد و همه چشم ها را به سوی خود خیره کرد. او بارها به راحتی مدافعان استقلال خوزستان را جا گذاشت و تحسین همگان را برانگیخت. فکر می کنم او می تواند یکی از پدیده های فوتبال ایران شود به شرطی که از حاشیه های دوری کند و تنها به فکر موفقیت استقلال و خودش باشد.  قائدی جوان و آینده دار است و اگر همین روند را ادامه دهد به زودی او را در تیم ملی هم خواهیم دید.

فکری در خصوص شروع لیگ دسته یک نیز گفت: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده شروع بازیها هستیم و امیدواریم بتوانیم اولین دیدار خود را با پیروزی آغاز کنیم و این روند را در دیدارهای بعد هم ادامه دهیم.