داوطلبان کنکور96 حتما بخوانند
ابراهیم خدایی گفت: سازمان سنجش کشور با هیچ موسسه و کلاس کنکوری همکاری نمی‌کند و از ابتدا نیز رویه ما در سازمان سنجش کشور همین بوده است.
 
وی افزود: به عنوان یک مرجع رسمی، هیچ همکاری با کلاس‌های کنکور نداریم و کنکوری‌ها نیز در انتخاب رشته خود باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.
 
رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به افزایش فعالیت کلاس‌های کنکور در آستانه انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۹۶ اظهارکرد: هر سال در آستانه انتخاب رشته کنکوری‌ها شاهد افزایش فعالیت کلاس‌های کنکور هستیم و بسیاری از افراد که حتی در این زمینه تخصص نیز ندارند اقدام به انتخاب رشته می‌کنند.
 
خدایی در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون مشارکت برخی از کارکنان سازمان سنجش با برخی کلاس‌های کنکور خاطرنشان کرد: مشارکت همکاران سازمان سنجش با کلاس‌های کنکور تخلف به حساب می‌آید و کلاس‌های کنکور برای تبلیغ از اسامی برخی اشخاص فعال در سازمان سنجش کشور استفاده می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه استفاده از راهنمای انتخاب رشته مجازی برای انتخاب بهترین کد رشته‌ها کافی است اذعان کرد: داوطلبان باید بدانند که راهنمای انتخاب رشته مجازی برای انتخاب بهترین رشته‌ها کافی است و نیازی نیست داوطلبان به مشاوران کلاس‌های کنکور مراجعه کرده تا بهترین رشته‌ها برای آن‌ها انتخاب شود.