منصوریان فقط 5 هفته فرصت دارد؟

تیم فوتبال استقلال در دومین هفته رقابت های لیگ برتر باز هم نتواست به برد دست پیدا کند. منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال که اولین باخت تیمش را در هفته اول مسابقات به ضعف مسئوان فدراسیون نسبت داد این بار هم تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان را به گردن نگرفت و تا باز هم نتایج ضعیف به عوامل بیرون از کادر فنی ارتباط داشته باشد.

 تیم فوتبال استقلال در حالی هفته دوم را به اتمام رساند که هیچ گلی را در کارنامه خود به ثبت نرساند و به نوعی این عملکرد استقلال نشان از مدیریت نادرست در بحث کادر فنی دارد.

با نوجه به روند کاری کادر فنی در 2  هفته اخیر این احتمال وجود دارد که اعضای هیئت مدیره نسبت به این وضعیت واکنش نشان دهند و با توجه به این موضوع جایگاه منصوریان و دستیارانش به خطر بیفتد.

منصوریان طی 2 هفته اخیر با وجود  ستاره های میلیاردی اش نتوانست خواسته هواداران و مدیران تیم را برآورده کند. بدون شک این روند ضعیف باعث می شود به زودی شاهد تغییرات اساسی در کادر فنی استقلال باشیم.

شنیده ها حاکی از آن است که اعضای هیئت مدیره استقلال نیز دل خوشی از نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر ندارند و تنها پنج هفته فرصت برای جبران در اختیار این مربی قرار داده اند. به این ترتیب 3 بازی پیش رو  دیدار های سرنوشت سازی برای منصوریان محسوب می شود.

طبق گفته برخی کارشناسان منصوریان از مهره های خود به خوبی استفاده نمی کند و یک مربی بازیکن سوز است. مهره هایی که هر کدام به تنهایی در تیم های سابق خود می درخشیدند، در استقلال زیر نظر منصوریان درخشش قبل را ندارند و شاید دلیل اصلی این موضوع بی تجربگی و خامی این مربی باشد.

رضا رجبی درباره وضعیت این روز های اظهار داشت: معتقدم هر مربی برای خود فلسفه ای دارد که باید آن را در راس کار خود قرار دهد.منصوریان زحمت می کشد و فشار های زیادی را متحمل می شود اما منصوریان نمی خواهدقبوا کند که تیم استقلال از سال گذشته تا به حال فلسفه ای فوتبالی نداشته است. منصوریان در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته اما نتایج نشان می دهد، تیم هیچ رشد فنی نداشته است.

رجبی بیان کرد: برخی افراد هنگام دشواری مدام توپ را به زمین دیگری می اندازند و از مشکلات خود غافل می شوند این در حالیست که یک مربی باید مسئولیت عملکرد تیمش را برعهده بگیرد.اینکه بهانه باخت تیم را روزی به غیبت نورافکن در ترکیب و روز دیگر به عملکرد ضعیف  داور نسبت دهیم، درست نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: بزرگترین نکاتی که یک مربی باید سرلوحه کار خود قرار دهد بحث تشخیص، تغییر و بهبود است اما منصوریان با توجه به اینکه تمرکزش روی مسائل حاشیه ای است  از سائل فنی مهم دور می شود.

امیدوارم منصوریان حواشی را از خود دور کند

مربی سابق فوتبال عنوان کرد: تعویض های نادرست در استقلال نشان دهنده این است که ذهن مربی درگیر مسائل دیگری است. از طرفی ما هم از نتایج همانند هواداران ناراحت هستیم اما امیدوارم منصوریان با تغییر نگرش، حفظ آرامش، فلسفه جدید، ارتباط خوب با خود و ارتباط با فدراسیون بتواند شرایط را بهتر از این کند و حواشی را از خود دور کند.

رجبی مطح کرد: بهتر است یک مربی درباره داوری اظهار نظر نکند زیرا این موضوع برعهده سخنگوی باشگاه است و وظیفه مربی در این مدت بازخواست بازیکنان و مرور ضعف های کادر فنی است تا چرایی نتایج ضعیف یک تیم مشخص شود. به نظرم  اگر نتایج به همین روال پیش برود جدایی منصوریان از استقلال حتمی است.

کادرفنی منصوریان به این سرمربی کمک نمی کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تعویض های منصوریان اصلا خوب نیست، به طور مثال شجاعیان هیچ وقت درپست هافبک دفاعی بازی نکرده است اما منصوریان او را در این پست قرار می دهد. نمایش ضعیف یک تیم نشان دهنده  نداشتن تمرکز سرمربی است و اینکه دستیارانش هم به او کمکی نمی کنند. من مشکلی با فرد خاصی ندارم اما بهتر است کادرفنی استقلال انتقادات را بپذیرند.