واکنش استقلال به شایعه پرداخت پول های پنهای به برخی بازیکنان

در برخی منابع خبری اعلام شده باشگاه استقلال به برخی از بازیکنان پنهانی پول پرداخت کرده که یکی از آنها پژمان منتظری است که دریافتی حدود 400 میلیون تومان داشته است.

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع گفت: امکان ندارد باشگاه بخواهد پول پنهانی به بازیکنی بدهد. طبق قرارداد مهدی قائدی، باشگاه استقلال باید پول اجاره منزل مسکونی این بازیکن را پرداخت می‌کرد که این کار را انجام دادیم. همچنین حسن بیت سعید و داریوش شجاعیان هم مشکل مسکن داشتند که با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه صحبت کردند. بزرگان تیم هم دنبال حل مشکل این دو بازیکن بودند.

وی افزود: باشگاه به بیت سعید و شجاعیان مبلغ 50 میلیون تومان خارج از قرارداد آنها داد تا بتوانند مشکل مسکن خود را حل کنند. این دو بازیکن از شهرستان به تهران آمده‌اند و چون دریافتی نداشته‌اند، باشگاه مبلغی را به آنها داد. سرور جپاروف هم بازیکن خارجی است که در همین زمینه کارهای او نیز انجام شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با تکذیب پرداخت پول‌های زیر میزی به بازیکنان که توسط ادموند اختر مدیربرنامه‌های ایرانی هرایر مگویان مطرح شده است، گفت: تا جایی که می‌دانم به هیچ بازیکنی پولی پرداخت نشده است.