حواشی بازی جنجالی لیگ یک ادامه دارد

علی اکبر محمودی در خصوص اعلام رأی کمیته اخلاق در خصوص ایراد اتهام باشگاه خیبر خرم‌آباد به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: هنوز چیزی بصورت رسمی به ما ابلاغ نشده اما با اخباری که در رسانه‌ها دیدیم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اعلام رأی قاطع خود نشان داد که کاملاً مستقل، مستند و با تکیه بر عدالت و حقیقت در خصوص مسائل اینچنینی تصمیم می‌گیرد که این موضوع جای تقدیر دارد. بنده به نمایندگی از مردم بزرگ اراک از دقت نظر این عزیزان به ویژه آقای تورک تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: متأسفانه در چند ماه اخیر باشگاه آلومینیوم اراک، مهدی پاشازاده و مردم خونگرم اراک آماج حملات ناجوانمردانه و یک‌طرفه تیم فوتبال خیبر خرم آباد و مسئولان ارشد این تیم قرار گرفتند اما امروز با روشن شدن حقیقت، این افراد باید پاسخگوی رفتار خود باشند. همانطور که قبلاً اعلام کرده بودم حق شکایت از تیم خیبر به دلیل اتهام‌زنی و توهین را برای خود محفوظ می‌دانم و  آن را اجرایی خواهیم کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد : من اراکی نیستم و هم‌اکنون هیچ مسئولیتی در باشگاه ندارم اما به دلیل وعده‌ای که مردم اراک در خصوص اینکه نخواهم گذاشت حقی از آنها پایمال شود، به جد پیگیر این موضوع شدم و امروز بسیار خرسندم که بار دیگر عدالت در فوتبال رعایت شد.

محمودی خاطرنشان کرد: داوود حقدوست باید این را بداند که برای ماندن در سر کار خود نباید همه چیز از جمله اخلاق را زیر پا گذاشت و به هر راهی متوسل شد. با این وجود مردم اراک آدم‌های میهمان نوازی هستند و اگر حقدوست قول بدهد که دیگر بی‌اخلاقی نکند ما می‌توانیم از وی در قسمت‌های مختلف صنعتی کارخانه آلومینیوم استفاده کنیم.