آخرین وضعیت تغییرات پرسپولیس برای بازی روز پنجشنبه

پرسپولیسی ها روز پنجشنبه باید در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت بروند. نفتی ها با 4 امتیاز، حریف سرسختی برای سرخپوشان تهرانی به نظر می رسند و فارغ از شرایط و محدودیت هایی که دارند، پرسپولیس باید برای کسب امتیاز از این باشگاه به فکر باشد. 

بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز خبر رسید فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی دچار مصدومیت شده اند و حتی این دو نفر در دیدار دوستانه مقابل اروند خرمشهر نیز به میدان نرفتند. اگر مصدومیت آنها همچنان ادامه یابد و تا تمرین فردا نیز نتوانند به تمرینات گروهی برگردند، سیامک نعمتی در پست وینگر راست جانشین فرشاد می شود و شایان مصلح به جای ماهینی در سمت چپ خط دفاع به میدان خواهد رفت. 

همچنین آمادگی بالای کمال کامیابی نیا شاید نظر برانکو ایوانکویچ را در مورد بازی دادن به محسن ربیع خواه تغییر دهد و این بازیکن را به لیست اصلی خود به جای محسن اضافه کند. کمال در دیدار برابر تراکتورسازی از وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود بروز داد و گل 3 امتیازی این دیدار را به سود پرسپولیس به ثمر رساند. 

این احتمال وجود دارد که 2 + 1 تغییر را در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت تهران نسبت به بازی برابر تراکتورسازی تبریز شاهد باشیم.