طراحی سایت و نکات کلیدی در تولید محتوا از دید اینتن

 

همانطور که میدانید بعد از طراحی سایت، باید تولید محتوا روی آن انجام شود. درواقع یکی از راه های بالا نگه داشتن و بروز کردن سایت تولید محتوای مناسب به طور روزانه است، توجه داشته باشید که تولید محتوای مناسب تنهای کی از مواردی است که به رتبه سایت شما کمک میکند و شما باید برای انجام آن دقت های لازم را داشته باشید.

طراحی وب سایت و تولید محتوا از دید اینتن

اینتن در این مقاله سعی دارد تا برای شما شش نکته مفید برای تولید محتوا برای سایت را شرح دهد تا محتوای مناسبی را بعد از طراحی وب سایت روی آن قرار دهید. یکی از مواردی که باید در طول ایجاد محتوا رعایت کرد، هدفمند بودن محتوایی است که تولید میکنید. درواقع باید محتوایی که راجب به آن مینویسید ربطی حیطه کاری که انجام میدهید و طراحی سایت را برپایه آن انجام داده اید، باشد. دومین نکته مفید برای تولید محتوا برای سایت، مفید بودن و ارزش داشتن محتواست. هرقدر محتوایی که تولید میکنید مفیدتر و بهتر باشد، بیشتر با کاربر ارتباط برقرار کرده و همین موجب اعتماد کاربر به شما میشود. اگر محتوایی که ایجاد میکنید کامل بوده و اعتماد کاربر را به خود جلب کند، موجب بازگشت کابر به سایت شما در دفعات بعدی خواهد شد و همین میتوانید به شما امتیاز بیشتری در سئو سایت بدهد و بازدیدکنندگان را افزایش دهد. فراموش نکنید که محتوای شما هرگز تکراری و قدیمی نباشد، کابران علاقه مند به محتواهایی که تکراری بوده و بسیار قدیمی است نیستند. پس میتوان نتیجه گرفت که برای تبلیغ سایت خود باید محتوایی کامل و مفید و بروز برای سایت ایجاد کنید تا بتوانید اعتماد کاربران نسب به خود را جلب کنید.

اکنون میتوان آن شش نکته مفید برای تولید محتوا در سایت را خلاصه کرد:

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد محتوای شما باید هدفمند و همراه با ایده سازی باشد! باید ایده ای برای جذاب کردن محتوا برای کابران ایجاد کنید تا موضوع برای آنها جذاب باشد. ایده پردازی در تولید محتوا برای سایت نیازمند ذهنی خلاق داشته تا بتوانید آن چیزی که کاربر میخواهد و انتظار داشته را در وب سایت شما پیدا کند، باید جوری با کلمات بازی کنید تا کابر را وادار به به خواندن مطلب و گشتن در سایت کند.

دومین نکته مفید برای تولید محتوا در سایت تصویر گذاری است. کتابی را تصور کنید که بسیار جذاب و خواندنی است، اما اگر این کتاب تصویری از آنچه که به شما میگوید نداشته باشد، برای شما جالب است؟ همان قدر که کاربر به دنبال مطلب مفید مورد نظر خود میگردد، عکس هایی برای کامل کردن توضیح شما در محتوا نیاز دارد. درواقع تصویر گذاری در سایت باعث میشود تا محتوا به صورت کامل در ذهن محاطب مانده و با او ارتباط برقرار کند.

سومین نکته مفید برای تولید محتوا در سایت ،بررسی کردن محتواست. زمانی که کاربر وارد سایت میشود، مثل روزنامه تک به تک کلمه های وب سایت را مطالعه نکرده و تنها دنبال همان چیزی است که جلب توجه کرده و برایش جالب است میگردد. بنابراین کابر سایت را به اصطلاح اسکن کرده تا متن مورد نظرش را پیدا کند. برای رعایت این نکته ، بهتر است در سایت و یا صفحه ای که مد نظرتان است، از متن هایی استفاده کنید که بولد (bold) و یا پر رنگ شده اند، از عنوان ها اصلی و فرعی که میتواند بسیار مفید باشد در صفحه استفاده کرده و همینطور بزرگ و کوچک بودن فونت یا bullet گذاری در متن ها. هرچه مطلب مختصر اما مفید و رسانا باشد مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب میکند.

چهارمین نکته مفید برای تولید محتوا در سایت شما واضح بودن رسانا بودن مطلب است. سعی کنید محتوای خود را به زبان ساده نوشته و کلمات ساده برای آن انتخاب کنید تا کاربر بتواند هرچه سریعتر منظور و هدف محتوا را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کند. تصویر گذاری نیز در این میان نقش بسیار مهمی دارد، تصویر نیز همانند محتوا نباید گیج کننده و نامفهموم باشد.

ایجاد تنوع در تولید محتوا پنجمین نکته مفید برای تولید محتوا در سایت است. همیشه در رابطه با یک موضوع صحبت نکنید گاهی هم در محتواهای خود تنوع داده و از مطالب علمی و جالب در سایت استفاده کنید تا مخاطب را کنجکاو کند.

در ابتدا توضیح داده شد که تولید محتوا به صورت روزانه بوده و بروز باشد. شما باید تقریبا هر روز و به طرو مداوم محتوای مفید مناسب و البته بروز تولید کنید تا زمانی که موتورهای جستجوی گوگل از سایت شما بازدید میکنند با مطالب جدید، بروز و غیر تکراری مواجه شوند. اگر تولید محتوای شما به طور منظم و روزانه انجام شود، قطعا در تنایج گوگل رتبه بسیار خوبی را به دست می آورید.

درباره اینتن

طراحی سایت اینتن یکی از شرکت های قدرتمند در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در ایران می باشد. اینتن با حضور کارشناسان قدرتمند و باتجربه خدماتی حرفه ای در حوزه طراحی سایت و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در دنیای اینترنت به مشتریان ارائه دهد.

اینتن با تجربه 10 ساله خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ خدماتی حرفه ای در حوزه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات اینترنتی ( رپورتاژ آگهی ) به مشتریان ارائه می نماید. با اینتن بروز باشید.