حرف‌های سرمربی جم خاله زنکی است!

صادقی قبل از بازی هفته دوم تیمش در مصاحبه با ما تاکید کرد که پیکان حتی اگر در چادر هم بخوابد باید پارس جنوبی را شکست بدهد که ظاهرا این موضوع حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کرد. صادقی در مصاحبه با ورزش سه در این خصوص می‌گوید: در این زمینه سوءتفاهم ایجاد شد. قبل از این بازی نگرانی‌هایی در مورد مسائل امکاناتی در جم مطرح شد و طبیعتا باشگاه، بازیکنان و کادر فنی پیکان نگران این موضوع بودند. حتی برای این بازی نصف تیم ما در کاروانسرا بود و نصف تیم هم در عسلویه بودند. بحث من فقط در مورد امکانات بود و نمی‌دانم چه چیزی گفتم که به برخی دوستان برخورد.

او ادامه می‌دهد: به هر حال باشگاه ما هزینه می‌کند و باید در بازی‌های بیرون از خانه هم وضعیت مناسبی داشته باشیم.من در مورد مردم شهر جم یا تیم پارس جنوبی هیچ صحبتی انجام ندادم اما کادر فنی و سرمربی جم صحبت‌های خاله‌زنکی در برخی رسانه‌ها انجام دادند. به هر حال بعضی‌ها فقط فوتبال را بر اساس مسائل فنی و چیزی که داخل زمین است دنبال می کنند اما برخی هم فوتبال را به خارج از زمین فوتبال می‌برند و کارنامه و سابقه آنها در فوتبال مشخص است.

صادقی می‌گوید: هواداران پارس در ورزشگاه 90 دقیقه به من فحش دادند اما نمی‌دانم دلیلش چه بود. ما می‌گوییم سال‌ها تمدن داریم اما انگار تمدن نداریم و یا تمدن ما چیز دیگری بوده که ما آن را اشتباه فهمیده بودیم. مردم جم رفتار خوبی داشتند و آنها سر ما منت گذاشتند. من از همه آنها تشکر می‌کنم اما بحثی که کردم مربوط به امکانات بود و هرگز به آنها بی احترامی نکردم.

صادقی به موضوع دیگری اشاره می‌کند: من شیفته رفتار مجید جلالی هستم چون با مسائل فنی دنبال نتیجه گیری است و مثل برخی مربیان کارهای دیگر نمی کند. من به او می گویم که اگر نمی خواهد بیرون از زمین کاری کند حداقل حرف‌هایش را بلند بزند تا همه بشنوند. او از لحاظ فنی و اخلاقی نمونه است.