به گزارش ايسنا، حسين شريعتمداري در همايش ملي انسجام داخلي و اقتدار خارجي که در مجتمع ياوران مهدي(عج) جمکران برگزار شد، طي سخناني با بيان اين مطلب، افزود: اسلام ناب در برابر نظام سلطه جهاني قد علم و از يک خط پيروي مي کند آن هم خط ولايت و رهبري است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: احزاب سیاسی پس از انقلاب اسلامی دچار تغییرات و انحرافاتی شدند که امروزه در داخل آن ها این اختلاف ها وجود دارد.

وی افزود: فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود و در آن دو دسته حضور داشتند اول کسانی که از این فتنه خبر داشتند، ولی سکوت کردند و دوم کسانی که با حمایت های خود سعی داشتند تا آن ها را به اهدافشان برساند.

شریعتمداری گفت: فتنه گران دارای عقبه فکری قوی بودند و با سران استکبار دراجرای هرچه بهتر برنامه های خود مشاوره می کردند که باتدبیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری این فتنه پایان یافت.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه پلکانی برای اصلاح طلبان تعریف شده است به صورتی که هر چند نفر که بخواهند می توانند نماینده به مجلس بفرستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه این است تا بتوانند حلقه حمایت های خارجی خود را تقویت کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات مجلس در نظامی اسلامی برگزار می شود، لذا اگر اصلاح طلبان شرکت کنند، نمی توانند بگویند در انتخابات تقلب شده و اگر حضور پیدا نکنند این فرصت طلایی را از دست خواهند داد.

شریعتمداری ابراز داشت: جریان انحرافی که در کشور شکل گرفته است به کانون ثروت و قدرت وصل هستند، در جریان فتنه جمع شدند و با تابلوی انتخابات وارد میدان شدند.

وی اظهار کرد: کارشناسان معتقدند که آمریکا محبوبیت و اقتدار خود را در منطقه از دست داده است و امروز شاهدیم که مهره هایش در کشورهای عربی در حال سقوط است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکا ۱۵ هزار میلیارد دلار بدهی بالا آورده است و مردمش با تشکیل جنبش وال استریت در مرحله اول به وضع اقتصادی و در مرحله دوم به نظام سرمایه داری اعتراض کردند.

وي در پايان گفت: آمريکا از اين که انقلاب اسلامي ايران در کشور هاي اسلامي مورد الگوقرار گرفته است، بسيار خشمگين است و اين مي تواند نشانه اي از اقتدار بالاي جمهوري اسلامي ايران در منطقه خاورميانه باشد.