عربستان در قضیه " شهرام امیری " باید پاسخگو باشد

افكار نيوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ربودن شهرام امیری را نشان دهنده تروریست بودن دولت آمریکا ارزیابی کرد و گفت: ربودن زائر مکه مکرمه یکی از برجسته ترین نوع تروریسم در دنیاست که آشکارا انجام گرفت.

محمد کرمی راد افزود: آمریکایی ها در ربودن شهرام امیری در حقیقت به کاهدان زدند زیرا هدف آنان راه انداختن یک جنگ روانی علیه کشور ما بود اما از این همه اقدامات هیچ طرفی برنبستند.
وی در خصوص نحوه ربایش شهرام امیری گفت: پس از مفقود شدن وی در مکه مکرمه ابتدا کاروان زیارتی متوجه غیبت امیری می شود و سپس مصاحبه او نشان می دهد که وی را دزدیده اند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: مصاحبه اخیر شهرام امیری که در اینترنت قرار گرفت یک کار مثبت و شگرف اطلاعاتی بود.
وی در ادامه با بیان اینکه این آدم ربایی در افکار عمومی ملتها قطعا محکوم است، گفت: برخی کشورها دم از مبارزه با تروریسم می زنند اما برخلاف گفته های خود عمل می کنند.
کرمی راد همچنین تاکید کرد: به دلیل اینکه این اتفاق با همکاری دولت عربستان رخ داد، این کشور نیز باید پاسخگوی این اقدام صورت گرفته در کشورش باشد و توضیح دهد که چگونه یک زائر از کشورش ربوده می شود.

انتهای پیام / ب.