"يوسف المحافظة" عضو مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین روز شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: در دولت خليفه بن سلمان عموي حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين ،که قديمي ترين دولت جهان است، حدود ۱۰۰ نفر کشته، دارايي مردم به غارت رفته و دهها مسجد ويران شده است.

المحافظه گفت: در دولت بحرین همچنین با محاکمه ناعادلانه هزاران نفر، به آنها ستم شده است و مردم دیگر هرگز راضی نخواهند شد این دولت به حیات خود ادامه دهد.

عضو مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین افزود: خنده آور این است که این دولت غرق در فساد، گروهی تشکیل می دهد تا مفاد گزارش کمیته بسیونی را که پادشاه دستور تشکیل آن را داده است، اجرا کند.

المحافظه گفت: به همین دلیل مخالفان دولت همواره تاکید دارند که باید کمیته بین المللی برای تحقیق در حوادثبحرین تشکیل شود.

وی افزود: دولت بحرین با پشت گرمی کمیته بسیونی، به تجاوزهای خود ادامه می دهد به گونه ای که از زمان تشکیل این کمیته تاکنون هفت نفر را کشته، صدها نفر را بازداشت، دهها نفر را شکنجه، صدها نفر دیگر را و دهها نفر را به صورت ناعادلانه محاکمه کرده است.

المحافظه گفت: ما معتقد به حق تعيين سرنوشت مردم بحريين به دست خودشان هستيم و خواسته هاي مردم بايد محقق شود و اين در حالي است که هر روز مي شنويم دولت قصد گفت و گو دارد اما در واقعيت هيچ اتفاقي نمي افتد .