به گزارش ايسنا، سردار فدوي در تجمع بزرگ گردانهاي عاشورا و الزهراء سپاه بندرعباس كه به مناسبت سالروز تشکيل بسيج مستضعفان برگزار شد، اظهار كرد: تقارن هفته بسيج با ماه محرم، انسان را به ياد اين حقيقت مياندازد که هر چه داريم از برکت وجود امام حسين (ع) است زيرا شخصيت والاي او آفريده خاص خداوند است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در راه دفاع از ارزش‌ها و حفظ دین اسلام با تمام وجود و بسیج کردن خانواده خود در این راه مقدس تا پای جان در برابر کفر و بی‌عدالتی ایستادگی کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ملت بسیجی ایران با اقتدار به امام حسین(ع) و پیروی از فرهنگ مقاومت و ایثار تا آخرین لحظه در برابر استکبار و دشمنان اسلام مقاومت می‌کنند و در واقع خون امام حسین(ع) دین و جهان اسلام را در طول تاریخ بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: رزمندگان و بسیجیان در طول بیست و چند سال، تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت کردند و با مجهز شدن به دانش و تکنولوژی روز در تمامی زمینه‌های نظامی، علمی و فرهنگی خوش درخشیده‌اند به گونه‌ای که دشمن جرات چپ نگاه کردن به خاک ایران اسلامی را ندارد.

فدوی بیان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با داشتن روحیه بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، علی‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات نظامی، با توکل بر خدا و تحقق وعده‌اش به صابرین، دشمن را ناامید و زمین‌گیر کردند.

به گزارش ايسنا، صبح امروز تجمع بزرگ گردانهاي عاشورا و الزهراء سپاه بندرعباس به مناسبت سالروز تشکيل بسيج مستضعفان با حضور سردار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، ابراهيم عزيزي استاندار هرمزگان، سردار محمد ماراني فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و بسيجيان استان هرمزگان در بلوار ساحلي برگزار شد.