به گزارش تابناک: سرمربي پرسپوليس پيش از رويارويي با سبزهاي اصفهان گفت: ما به تيمي برخورد كردهايم كه بسيار قوي است و از كادر فني خوبي هم بهره ميبرد. ابراهيمزاده فرد باهوشي است و ذوبآهن هميشه جزو مدعيان ليگ بوده است. با وجود تمام مشكلاتي كه براي اين بازي داريم اما سعي ميكنيم با ارائه يك بازي خوب از اصفهان دست پر برگرديم.

مصدومیت وحید هاشمیان و هادی نوروزی دغدغه مهمی برای استیلی است. او که دو مهاجم سرحالش را همراه ندارد درباره وضعیت کلی تیم می‌گوید: «به هر حال هاشمیان و نوروزی دو تن از بهترین بازیکنان تیم ما هستند که متاسفانه دچار مصدومیت شده‌اند و در تمرین جمعه هم محمد نوری با آسیب دیدگی کار کرد و حتی حمیدرضا علی‌عسگر هم هنوز به طور کامل خوب نشده. تا الان از نظر مصدومیت خیلی سال سختی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته‌ایم.» خبر خوش اینکه در کنار مصدومیت‌ها بازگشت علی کریمی هم اتفاق مهمی است. استیلی با هیجان می‌گوید: «علی یک دوره مصدومیت طولانی را گذراند. حضور کریمی در تیم بار روانی تیم را بالا می‌برد و خوشبختانه شرایطش روز به روز در حال بهتر شدن است و شما در اصفهان هم خواهید دید که کریمی خیلی بهتر از دو، سه هفته قبل بازی خواهد کرد.»

استيلي با وجود اطلاع از مذاكره رويانيان با اريكسون مربي سوئدي سعي ميكند اين ماجرا را عادي جلوه دهد: به اين چيزها عادت كردهام و واقعا چيز خاصي ندارم كه در اين باره بگويم چرا كه اولين بار نيست كه چنين اتفاقي افتاده است و از ابتداي فصل چند بار اين بحثها تكرار شد. البته من پنجشنبه با رويانيان صحبت كردم و او هم به من گفت كه صحبت با اريكسون براي فصل بعد بوده و تو هم كارت را با قدرت انجام بده. كاري به اريكسون ندارم و تمام تمركزم بر روي پرسپوليس و موفقيت تيمم است.