" محمود عباس " تهدید به ترور شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، برخی منابع اتحادیه عرب اعلام کردند که "محمود عباس" تهدیداتی از موساد دریافت کرده است مبنی بر اینکه اگر به سیاستهای خود مبنی بر به چالش کشیدن اسرائیل ادامه دهد و دیکتههای واشنگتن در مورد روند سازش و سیاستهای فلسطینی را نادیده بگیرد، به سرنوشت "یاسر عرفات" دچار خواهد شد.

برخی منابع اسرائیلی نیز گفتند که تل‌آویو موضع خود را برای بسیاری از کشورهای جهان ابلاغ و هشدار داده است که تصمیمات موثری برای حفظ امنیت خود در برابر تحولاتی که در منطقه عربی رخ می‌دهد، اتخاذ خواهد کرد.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی نیز به دنبال دیدار اخیر عباس با " خالد مشعل " رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند که عباس از تمامی خطوط قرمزها عبور کرده است.

به گفته این منابع عباس با پافشاری بر اتحاد با جنبش حماس به روند سازش پشت کرده است.

این منابع مدعی شدند که رهبران فلسطینی و عناصر میانه‌رو باید درک کنند که عباس با این اقدامات خود منطقه را به سمت سراشیبی سقوط و افراطی‌گری سوق می‌دهد.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کردند که اسرائیل هرگز به عباس اجازه نخواهد داد که جبههای با افراطیهای فلسطینی و عربی تشکیل دهد و این در حالی است که گروههای فلسطینی تجهیز سلاح را افزایش دادهاند.