به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار این شبکه خبری که دیدارش با فرزند قذافی بیش از سه ساعت به طول انجامید، در ادامه افزود: ساعدی قذافی قصد دارد با جمع آوری و گردهم آوردن نیروهای وهابی سراسر جهان، یک "امارت اسلامی" در منطقه "طوارق" در جنوب لیبی تأسیس کند.

«ولد السالک» در مورد چگونگی رسیدن به «ساعدی قذافی» گفت: این کار بسیار مشکلی بود اما یکی از دوستان صمیمی بنده با ساعدی رفاقت قدیمی و صمیمی دارد. او وقت دیدار را برایم هماهنگ کرد. از نواکشط پایتخت موریتانیا به داکار پایتخت سنگال رفتم و از آنجا به نیامی پایتخت نیجر رسیدم و به محل اقامت «ساعدی قذافی» رفتم. به هنگام ورودمان او در حال صحبت با تلفن همراه خود بود.

این خبرنگار عرب زبان که اهل کشور موریتانیا است، در ادامه افزود: در اطراف «ساعدی قذافی» تعدادی کتاب دینی وجود داشت. محاسن خود را نیز بلند کرده بود. در پایان دیدار هم از ما عذرخواهی کرد و گفت: باید سر کلاس دروس دینی حاضر شوم. الان کلاسم شروع می شود.

خبرنگار شبکه خبری " الآن " در ادامه افزود: او در طبقه اول یک ویلای کوچکی که از درون مجلل و زیبا است، زندگی می کند. این ویلا در منطقه ای مهم در پایتخت نیجر قرار دارد. در همین منطقه کاخ ریاست جمهوری، منزل تعدادی از وزرا، ساختمان برخی وزارتخانه ها و نیز سفارت لیبی قرار دارد. یکی از مهم ترین پایگاه های نظامی نیجر نیز در همین محدوده واقع شده است.

گفتنی است ساعدی قذافی علاقه شدیدی به بازی فوتبال دارد و برای برآورده کردن آرزوهای فوتبالی خود میلیون ها دلار خرج کرده است. او همچنین مانند دیگر شاهزادگان عرب، عاشق عیاشی و هوسرانی بوده از همین رو سال های زیادی از عمر خود را در شهرهای مختلف اروپایی گذرانده است.