به گزارش فارس،مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاورین رئیسجمهور و داماد احمدینژاد در واکنش به نحوه انتشار برخی اخبار درباره دیدارش با محسن هاشمی گفت: اینجانب کاملا مستقل و به دور از هرگونه وابستگی به هر جریان سیاسی بوده و با دوستان اصولگرا و اصلاحطلب و شخصیتهای مستقل سیاسی هم جلسات متعددی داشته و دارم.

وی ادامه داد: شنیدم برخی رسانه‌ها به ناحق اینجانب را به واسطه‌گری میان احمدی‌نژاد و افراد دیگر متهم کردند که باید عرض کنم اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور با بیان اینکه همانطور که رئیس‌جمهور و دولت مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند اینجانب نیز به طور کامل مستقل و با دیدگاه‌های شخصی خودم کارها، ملاقات‌ها و اموراتم را انجام می‌دهم، تصریح کرد: این خارج از عرف و اخلاق رسانه‌ای است که به محض یک ملاقات کاملا عادی اقدام به تحلیل و گمانی‌زنی‌های غلط شود که البته این موضوع موجبات تنش‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه را فراهم می‌سازد.

خورشیدی ابراز داشت: از اینکه برخی از رسانه‌ها اینجانب را به عنوان نماینده جریان انحرافی در این ملاقات خطاب کردند واقعا دلخور و متأسف شدم؛ چراکه مواضع بنده در قبال جریان انحرافی و اقداماتشان همان مواضع قبلی است که اعلام کرده بودم.

وی منشأ انحراف را واضح دانست و تاکید کرد: حاشیه‌سازی‌ها و فرافکنی‌ها هم به دور از چشم دستگاه قضایی نیست البته اگر از هر ابزاری به ضرر دولت هم استفاده شود مورد رضای خدای متعال نیست اگر قرار است از هر اقدام مذاکره و ملاقاتی به ضرر دولت و رئیس‌جمهور هم استفاده شود انصاف نیست.

دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور گفت: اصلاح‌طلبان ریشه‌دار و باسابقه کم نیستند کما اینکه در اصولگرایان هم اینطور است ما شخصیت‌هایی همچون ایت‌الله مهدوی کنی، ایت‌الله مصباح یزدی و یا عزیزان دیگری که هر یک به نوبه خود جزء استوانه‌های اعتقادی و سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی‌اند را داریم.

خورشیدی با بیان اینکه استعانت من به بیانات و دیدگاه‌های مقام عظمای ولایت است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها برای اداره و پیشرفت کشور به استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در نظام اشاره و تکیه داشته‌اند که با دقت نظر متوجه خواهیم شد که فضای تنش و اتهام غیر از آنکه مسئولین را از خدمت‌گذاری باز دارد چیز دیگری در پی نخواهد داشت.

وی افزود: شما نگاه کنید به فرماندهان و عزیزان مسئول در سپاه پاسداران که با چه خلوص نیتی انجام وظیفه می‌کنند برای یک هدف مقدس و این هدف همان آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است ببینید بعد از سی سال شهدای گمنامی چون سرلشگر حسن تهرانی مقدم و یاران باوفایش که شاید برای حتی برخی افراد شاخص سیاسی هم آشنا نبودند چگونه می‌درخشند.

داماد رئیس‌جمهور ابراز داشت: به نظر شخص بنده فضای کشور تحمل این چنین خبرسازی‌های غلط و کذب را برنمی‌تابد. چنانکه عرض کردم جلسه بنده هیچ ارتباطی نه با رئیس جمهور و دولت داشته و نه با جریان انحرافی بلکه فقط یک جلسه دوستانه و بررسی اوضاع سیاسی کشور بوده است که گمانه زنی و تحلیل نادرست غیر از آنکه فضای مسموم درست کند پیامد دیگری ندارد که در بخش‌هایی از این جلسه درویش‌زاده مدیرعامل کنونی مترو هم حضور داشت.

خورشیدی اضافه کرد: پرداختن رسانهها به چنین موضوعاتی که سوء ظن برای مردم ایجاد کند یک کار غیر حرفهای است که بنده حقیر تقاضا دارم رسانهها با حفظ اخلاق و اطلاع کامل و واثق نسبت به اخبار دریافتی اقدام به انتشار آن کنند.