شهادت حضرت زهرا(س) در منابع اهل‌سنت

مجید پورولی کلشتری نویسنده در گفتوگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازهترین اثر خود گفت: اثری با محتوای اسناد منتشره شهادت حضرت زهرا (س) و بیعت اجباری گرفتن از حضرت علی (ع) در کتب اهل سنت گردآوری کردهام.
به گفته این نویسنده، بسیاری از اهل سنت در آثار بررسی شده به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت مسلم علیه السلام اقرار کرده‌اند که این مطالب در این اثر تحقیقی پژوهشی آمده است.

وی با اشاره به اینکه رشته تحصیلی‌ام تاریخ اسلام بوده تصریح کرد: تاکید من در این اثر بر این است که اهل سنت بر شهادت بانوی دو عالم در آثار خود اذعان کرده‌اند.
به گفته پورولی، نام این اثر پژوهشی هنوز انتخاب نشده اما این کتاب آماده و قرار است به ناشر سپرده شود.

این نویسنده درباره این اثر خود تاکید کرد: اگر این اثر از سوی وزارت ارشاد مجوز نگیرد، بنده شخصا این اثر را به صورت جزوه‌ای شکیل منتشر خواهم کرد، چرا که از منابع غنی و مستندات تاریخی در آن استفاده شده است.
نویسنده «انسان مه آلود» ضمن تاکید بر این مهم که این اثر و اسناد آن از کتب صحیح اهل سنت استخراج شده، ابراز داشت: این پژوهش از کتاب‌های تاریخی مورد قبول عالمان اهل سنت جمع آوری شده؛ از تاریخ طبری آغاز و تا دانشمندان معاصر را در بر دارد.
پورولی یادآور شد، این اثر به نوعی اعترافات اهل سنت در آثار خود، نسبت به بیاحترامیهای آنان به خاندان اهل بیت علیهم السلام است.