تا به امروز سریالی مانند"پس از باران" ساخته نشده

کارگردان سریال محبوب "پس از باران" گفت: دلیل اینکه سریالی مانند "پس از باران" دیگر نساخته‌ام این است که شرایط ساخت این سریال در آن زمان مهیا بود به همین خاطر مانند آن را دیگر نمی‌شود ساخت.

وای افزود: "پس از باران" حاصل سالها نگارش و تحقیق بود و سپس فقط یکسال روی داستان فیلمنامه کار کردیم و به تبع حاصل چنین کاری سلیقه مخاطب را دربر خواهد داشت چرا که هم کیفیت خوب بود و هم همه شرایط به گونه‌ای بود که می‌توانستیم امیدوار باشیم این مجموعه تلویزیونی در آن زمان با استقبال مخاطب مواجه شود.

دیگر نمی شود مانند سریال پس از باران را ساخت/ نمی دانم چرا مرجان محتشم کارش را رها کرد

این کارگردان تلویزیون افزود: بعد از "پس از باران" پیشنهاد چندانی برای نگارش و یا کارگردانی فیلمنامه ویژه‌ای نداشتم و مجموعه کارهایی که من کردم کارهایی بودند که زیر دست سازمان صدا و سیما بود و من دستی به سر و روی آنها کشیده و در حد توانم آنها را به درجه استاندارد رساندم واجرا کردم.

و به طور کلی حرفم این است که تا به امروز سریالی مانند"پس از باران" ساخته نشده انتخابی برایم وجود نداشته تا به نتیجه برسم.

وی افزود: درحال حاضر چند فیلمنامه برای تلویزیون در دست دارم که آنها را مطالعه می‌کنم، خواندن هر کدام از آنها ممکن است زمان زیادی ببرد و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت که وارد مرحله پیش تولید کدام یک از این آثار شوم.

دیگر نمی شود مانند سریال پس از باران را ساخت/ نمی دانم چرا مرجان محتشم کارش را رها کرد

سلطانی در خصوص "مرجان محتشم" که یکی ا ز بازیگران سریال تلویزیونی "پس از باران" بود و مدتهاست که در عرصه بازیگری فعالیت نمی‌کند، تصریح کرد: "مرجان محتشم" بعد از سریال "پس از باران" در یک مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت و در کارش بسیار موفق بود اما نمی‌دانم چرا کارش را رها کرد و دیگر در عرصه سینما وتلویزیون ظاهر نشد اما آرزو می‌کنم هر جایی که هست موفق باشد.

این کارگردان تلویزیون خاطر نشان کرد: درشرایط حال به اعتقاد من مردم تمایل دارند کارهای کمدی ببینید و فکر می‌کنم قبل از اینکه در مورد فیلم‌ها قضاوت کنیم بهتر است آنها را ببینیم و معتقدم اگر مردم از چنین سینمایی استقبال می کنند شاید تا امروز جایش در سینمای ایران خالی بوده است.