واکنش دروازه بان سابق تیم ملی به خط و نشانی که کره ای ها می کشند

هادی طباطبایی درخصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اظهار داشت: در این چند روز مرتب صحبت از این است که کره‌ای‌ها برای انتقام پا به مسابقه می‌گذارند و این موضوع روی انگیزه بازیکنان تیم ملی ما هم تاثیر می‌گذارد.

وی  افزود: کی‌روش خواسته یا ناخواسته متوجه انگیزه انتقام در کره شده و می‌داند که ممکن است یکسری از بازیکنان با خود بگویند تیم به جام جهانی صعود کرده و این بازی چندان برایشان مهم نیست.

دروازه‌بان سابق تیم ملی تاکید کرد: همین موضوع می‌تواند نقطه ضعف تیم ملی باشد و شاید به همین علت است که کی‌روش بازیکنان جدیدی را به اردو فرا خوانده که ‌آنها انگیزه بازی مقابل کره جنوبی را داشته باشند. این یک کار انگیزیشی است و به نظرم چون کی‌روش پیش از این هوش خود را به رخ همه کشیده حالا هم چنین تصمیمی گرفته و می‌خواهد از نفراتی استفاده کند که برتری روانی داشته باشند. 

طباطبایی درخصوص اینکه گفته می‌شود این بازی کاملا برای کره‌‌ای‌ها انتقامی است گفت: این انتقام یک شمشیر دو لبه خواهد بود که می‌تواند گردن خود کره را بزند. این موضوع می‌تواند حساسیت بازی را به بالاترین شکل ممکن ببرد و اگر کره‌‌ای‌ها نتوانند این استرس ناشی از گرفتن انتقام را کنترل کنند مطمئناً‌ این شمشیر گردن خود کره‌‌ای‌ها را خواهد زد. من امیدوار هستم که تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه فردا کرده را شکست داده و با اقتدار به تهران برگردد زیرا حیف است که رکوردهای تیم ملی پیش از جام جهانی شکسته شود.