مریم معصومی از "چلچلا" گفت

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در نمایش "چلچلا" است. او درباره فعالیت‌های خود گفت: آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد، سریال "مرز خوشبختی" بود که در ایام عید به روی آنتن رفت. بعدازآن پیشنهاد‌ها خوب بود ولی فکر کردم نیاز است برخلاف گذشته که از تئاتر دور بودم کمی تئاتر کار کنم. متنی که برای نمایش "چلچلا" پیشنهاد شد بسیار خوب و سخت بود که باعث شد حضور در آن را بپذیرم.

بازیگر "فاصله‌ها " در ادامه درباره چرایی دوری از تصویر بیان کرد: این روزها، روزهای پایانی اجرا را پشت سر می‌گذاریم. سی شب اجرا در سالن حافظ را پشت سر گذاشتیم و یک ماه نیز درگیر تمرینات آن بودیم، در این مدت پیشنهادهای بسیاری برای حضور در سینما و تلویزیون داشتم که به دلیل اینکه برخی در شهرستان بود و یا فرصت و امکانش فراهم نبود رد کردم، اما درمجموع از این میان دو فیلم سینمایی را پذیرفتم که فکر می‌کنم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشند.

نمایش چلچلا

معصومی در ادامه درباره تجربه حضور بر صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: ابتدا از پذیرش این نقش امتناع کردم اما بعد از چند روز تمرین احساس کردم که کار بسیار پرقدرت و سنگینی است و باعث شد خودم را محک بزنم. تجربه ای خیلی خوب و کاری مردم‌پسند بود و بانوان بیشتر کار را دوست داشتند. با شخصیت چلچلا که یک زن قدرتمند است و با زن‌ستیزی در آن ایام مقابله می‌کند ارتباط خوبی برقرار شد. "چلچلا" یک قصه آیینی است که به شکل درام کار شده است. یک کار فیزیکال با مونولوگ‌های سنگین است.

این بازیگر افزود: فکر می‌کنم تئاتر را ادامه دهم چراکه این تجربه را بسیار دوست داشتم و برایم پر از لذت و عشق بود. در طی این سال‌ها که کار تصویر انجام داده بودم این لذت را در بازیگری نبرده بودم. این‌که ارتباط مستقیم با مخاطب که نزدیک توست داشته باشی و نفس به نفس او باشی و صدایت را بشنود تجربه خوبی است.

وی در خاتمه درباره حضور مجدد در عرصه تئاتر گفت: پیشنهادهای تئاتری خوبی دارم و خیلی بیشتر از تصور است، اما فکر نمی‌کنم به این سرعت بتوانم تئاتر کارکنم و می‌خواهم وقتم را صرف سینما هم بکنم. احتمالاً نیمه دوم پاییز بتوانم با یک اثر دیگر به صحنه تئاتر بازگردم.