شاه ماهی نقل و انتقالات در یک قدمی بارسلونا

در حالی که پنجره تابستانی نقل و انتقالات روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، سایت «یاهو اسپورت» مدعی شد دو باشگاه لیورپول و بارسلونا بر سر انتقال فیلیپه کوتینیو به نوکمپ به توافق رسیده‌ و این موضوع را به اطلاع این بازیکن که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل به سر می‌برد، رسانده‌اند. این سایت رقم توافق دو باشگاه بر سر این ستاره برزیلی را 160 میلیون یورو عنوان کرده‌ است. 

دو روز پیش نشریه «اسپورت» نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داد، در پی گفت‌وگوی مثبت مدیر برنامه‌های فیلیپه کوتینیو با مالکان باشگاه لیورپول یعنی «فِن‌وِی اسپورتس گروپ»، این باشگاه انگلیسی پذیرفت بر سر انتقال این ستاره برزیلی به نوکمپ بر سر میز مذاکره با نمایندگان باشگاه بارسلونا بازگردد.

کوتینیو که تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد، در سال 2013 با 8.5 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست و فصل گذشته نیز 14 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

در تابستان سال جاری بارها در گزار‌ش‌های مختلف عنوان شد که این هافبک 25 ساله به سران باشگاه لیورپول اعلام کرده قصد ماندن در آنفیلد را ندارد و تمایل دارد راهی بارسلونا شود.