آمار فوق‌العاده جانشین مسلمان؛ هر ۸،۵ دقیقه یک موقعیت!

محسن مسلمان در جریان دیدار مقابل الاهلی مصدوم شده بود. مسلمان دوباره از ناحیه مچ پا آسیب دید تا حضورش در دیدار برگشت آسیایی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. هر چند که پزشکان پرسپولیس اعلام کردند سعی بر این دارند که مهندس پرسپولیس را به دیدار برگشت مقابل الاهلی برسانند، ولی مسلمان همچنان با لباس شخصی در تمرینات حاضر می‌شود و هنوز پا به توپ نشده است.

البته بعید به نظر می‌رسد که تیم برانکو از نبود مسلمان خیلی آسیب ببیند. پرسپولیس این فصل برخلاف سال قبل نیمکت خوبی دارد. سیامک نعمتی جدی‌ترین گزینه جانشینی مسلمان است. نعمتی در این فصل هر چند که خیلی فرصت هنرنمایی پیدا نکرد، ولی در همان دقایق کوتاه تاثیرگذاری خیلی خوبی داشت. نعمتی در این فصل فقط ۳۶ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت که در همین زمان توانایی‌اش را اثبات کرد.

نعمتی کارش را در پرسپولیس با گرفتن یک پنالتی شروع کرد. سیامک نعمتی در دیدار سوپرجام مقابل نفت تهران، دفاع حریف را مجاب به خطای پنالتی کرد. ضربه‌ای که توسط فرشاد احمدزاده گل شد. نعمتی در آخرین لحظات این مسابقه یک شوت هم زد که به تیر دروازه حریف برخورد کرد. سیامک در اولین دیدار لیگ مقابل فولاد غایب بود و در بازی دوم مقابل تراکتورسازی هم تعویض دقیقه ۸۷ برانکو بود. ولی کم‌کم سرمربی پرسپولیس اعتماد بیشتری به این بازیکن کرد و نتیجه‌ هم گرفت. در سومین دیدار لیگ، پرسپولیس باز هم باید مقابل نفت تهران بازی می‌کرد. مسابقه‌ای که نعمتی دوباره تاثیرگذار بود. سیامک نعمتی در این بازی که فقط شش دقیقه در زمین حضور داشت، پاس گل سوم پرسپولیس را به طارمی داد. نعمتی پاس مدافع نفت تهران را در میانه راه قطع کرد و بدون حرکت اضافه، پاسی به طارمی داد که آقای گل پرسپولیس آن را به گل تبدیل کرد. شماره ۸۸ پرسپولیس در دیدار مقابل سیاه‌جامگان هم نسبت به دیدارهای قبلی زودتر وارد زمین شد. بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی، و دو بازی هم حضوری سه و شش دقیقه‌ای، این بار نعمتی ۹ دقیقه فرصت داشت برای تیمش گل بسازد. نعمتی در آخرین حمله پرسپولیس، پس از حرکتی عرضی، پاسی برای طارمی ارسال کرد که این بازیکن توپ را روی خط شش قدم حریف تاچ کرد. ولی ضربه طارمی قدرت کافی نداشت تا نعمتی در ثبت دومین پاس گل فصل، ناکام بماند. 

سیامک نعمتی در این فصل ۱۶ دقیقه مقابل نفت تهران در سوپر جام بازی کرد. در لیگ برتر هم سه دقیقه مقابل تراکتورسازی، شش دقیقه مقابل نفت تهران و نه دقیقه هم در بازی با سیاه‌جامگان در زمین حضور داشت. یعنی مجموها ۳۴ دقیقه در دیدارهای رسمی لباس پرسپولیس را پوشیده است. در این مدت، یک پنالتی گرفت، یک پاس گل داد، یک شوت به تیر زد، یک موقعیت عالی هم برای طارمی ساخت که این بازیکن قدر پاس نعمتی را ندانست.