مبادا برانکو را به راحتی از دست بدهیم

نیما نکیسا پیشکسوت پرسپولیس بازی با الاهلی را فوق العاده توصیف کرد و همچنین تاکید کرد: یک مربی حرفه ای برای لحظه به لحظه بازی برنامه دارد و پیش از آغاز بازی همه جوانب را در نظر می گیرد بنابراین غافلگیر نمی شود.

او همچنین ادامه داد: برانکو یک الگوی بی نظیر برای فوتبال کشورمان است، مبادا او را به راحتیاز دست بدهیم؛ شب گذشته همه بر این باور بودند که بعد از ده نفره شدن او سریعا تعویض خواهد کرد؛ اما برانکو با هوشمندی تمام با جابه جایی های درون زمین بازی را ادامه داد این شاهکار او بود. همچنین تعویض ها دقیقا در زمان مناسب انجام شد و به بهترین نحو ممکن به پرسپولیس کمک کرد.

دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان با اشاره به این موضوع که بازیکنان وقتی یک مربی را با جان و دل دوست داشته باشند برایش اینگونه تلاش می کنند تاکید کرد: بازیکنان شب گذشته هر چه در توان داشتند در زمین گذاشتنتد، چهرهای آن ها پس از پاین بازی خود گویای همه چیز بود.

نکیسا همچنین با تقدیر از نحوه بدنسازی پرسپولیس خاطر نشان کرد:پرسپولیس 70 دقیقه در گرمای شدید ابوظبی در مقابل یک تیم پر مهره مقاومت کرد و گل سوم را در دقیقه 94 به ثمر رساند، این یعنی آمادگی وحشتناک بازیکنان، کادر فنی پرسپولیس بسیار کامل است آن ها تحصیل کرده رشته فوتبال هستند و کاملا می دانند که از بازی چه می خواهند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در مورد اخراج کمال کامیابی نیا در دقایق ابتدایی بازی نیز تشریح کرد: در فوتبال گاهی اتفاقات این چنینی برای شما رخ می دهد، کمال غافلگیر شد و نیت او زدن بازیکن حریف نبود اما در یک لحظه توپ جابه جا شد و کمال نتوانست تصمیم گیری مناسبی کند.

او در ادامه افزود: پرسپولیس پتانسیل عبور از الهلال را دارد و از وسواس خاص برانکو برای جذب بازیکنان در ابتدای فصل هم کاملا مشخص بود این تیم برای نتیجه گیری در آسیا جمع شده است.

نکیسا در پایان تکمیل کرد: به همه مردم ایران به خصوص هوادارن پرسپولیس تبریک می گویم همچنین از همه مردم کشورم سپاسگذار هستم، شب گذشته همه ایران بابت برد پرسپولیس شاد بودند.