بی حاشیه ترین بازیکن پرسپولیس جواب اعتماد برانکو را داد

پرسپولیس برانکو، تیمی پر از اتفاقات قشنگ و هیجان آور است. پروفسور با حضورش در جمع سرخ پوشان به کل سیستم بازی و تاکتیکی این دیدار را عوض کرد؛ تفاوت هایی که با مخالفت ها و اعتراضات زیادی همراه بود ولی با گذشت هرثانیه و پیاده شدن تفکرات برانکو در زمین باورها عوض می شد. تیم برانکو خستگی ناپذیر است و 90 دقیقه برای پیروزی می جنگد.

پروفسور پرسپولیسی ها بدون شعار جوانگرایی تیمش را با مهره های با استعداد اما کم سن وسال پرکرده و در کنار تاکتیک های خود از ان ها بهترین استفاده را می کند؛ گاهی اوقات ترکیب های اعلامی از برانکو در دیدارهای حساس با علامت سوال های زیادی در ذهن هواداران همراه بود و خیلی ها را بهت زده می کرد، مثل جانشینی صادق محرمی جوان به جای رامین رضاییان ملی و پوش و با تجربه! کمتر کسی فکرش را می کرد محرمی با درخشش هایش کاری کند کم کم جای خالی رامین در تیم برانکو احساس شود.

با گذشت حدود سال از حضور برانکو در پرسپولیس هواداران به طرز عجیبی به او و تاکتیک هایش علاقه دارند و شعارهایی هم مثل #هرچی_برانکو_بگه را در فضاهای مجازی ساخته اند؛ اما استرس همیشه با هواداران هست و خواهد بود؛ روز گذشته وقتی ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی اعلام شد با دیدن اسم محسن ربیع خواه همه تعجب کردند و باز همجمه ای از انتقادات در جمع های فوتبالی به راه افتاد. اما برانکو باز هم ثابت کرد، کت تن چه کسی است.

محسن ربیع خواه ستاره ای متفاوت از دیگر بازیکنان بود؛ تا جایی که لقب بهترین بازیکن جدال دشوار ابوظبی را از آن خود کرد. ربیع خواه پسر بی حاشیه پرسپولیسی ها که قبل از دیدار حساس با الاهلی دستمایه شوخی های رسانه های سعودی قرار گرفته با درخشش یکی از اصلی ترین عوامل صعود پرسپولیس لقب گرفت.

انتخاب شدن محسن ربیع خواه به عنوان بهترین بازیکن یکی از حساس ترین بازی های تاریخ باشگاه پرسپولیس تنها یک معنا دارد؛ در فوتبال تیمی برنده می شود که بازیکنانی از جنس غیرت در ترکیب آن یافت شوند. بازهم سورپرایز برانکو جواب داد و ربیع خواه هم با عملکرد فوق العاده اش جواب این اعتماد را داد تا هواداران همچنان بگویند هرچی برانکو بگه.