روزهای پایانی «هایلایت» در تهران

ساسان سالور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایلایت» گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران همچنان ادامه دارد و روزهای پایانی خودش را سپری می‌کند.  این فیلم سینمایی یکی از متفاوت‌ترین کار اصغر نعیمی خواهد بود که اطمینان دارم در پایان کار و زمان نمایش این نتیجه دیده خواهد شد.

وی در ادامه، افزود: طی روزهای اخیر برخی از پلان‌های عبوری خود را که زمان‌بر بود نیز فیلمبرداری کردیم و طی چند روز آینده بعد از اطمینان فیلمبرداری در تهران برای ضبط آخرین بخش‌های فیلم به سوادکوه در استان مازندران می‌رویم. در آنجا نیز یکی از سکانس‌های اصلی فیلم ضبط خواهد شد.

او عنوان کرد: در سوادکوه نیز داخل یک معدن زغال‌سنگ به فیلمبرداری فیلم سینمایی «هایلایت» ادامه می‌دهیم و پژمان بازغی در این سکانس نیز حضور خواهد داشت. لازم می‌دانم باز هم تکرار کنم که این فیلم سینمایی یکی از پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های سینمای ایران خواهد بود که به طور میانگین تا به این لحظه هر 6 ساعت یک لوکیشن عوض کرده‌ایم.

پژمان بازغی، جمشید هاشم پور، سام قریبیان، الهه حصاری و آزاده زارعی از بازیگرانی هستند. که در این فیلم حضور دارند. اصغر نعیمی کارگردانی و ساسان سالور تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.