قولی که وزیر ورزش روسیه به ایران داد

مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با پاول کالابکوف وزیر ورزش فدراسیون روسیه دیدار و در خصوص راهکارهای اجرایی کردن توافقنامه ورزشی بین دو کشور و نیز حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سنایی با اشاره به سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان در نیمه دوم ماه اکتبر سال جاری میلادی، دیدار وزرای ورزش دو کشور را گامی مهم در جهت تحکیم و توسعه همکاریهای ورزشی دو کشور دانست.

پاول کالابکوف وزیر ورزش فدارسیون روسیه نیز با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه و با اشاره به روابط خوب دو کشور اظهار داشت: فدراسیون روسیه تمامی تلاش خود را برای میزبانی مناسب از تیم ایران بکار خواهد بست.

وی با ابراز خرسندی از سفر آتی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به روسیه، دیدار با وی را فرصت مناسبی برای تبادل نظر در خصوص پروژه‌های ورزشی مشترک برشمرد.

در این دیدار موضوع دیدار دوستانه تیمهای ملی ایران و روسیه که در تاریخ 18 مهرماه در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد نیز مورد اشاره قرار گرفت.

وزیر ورزش فدراسیون روسیه در این زمینه یادآورشد: ورزشگاه شهر کازان، ورزشگاه بسیار مناسبی است که برای جام کنفدارسیون‌ها که در تابستان امسال در روسیه برگزار شد بازسازی شده بود و خود شهر کازان نیز دارای امکانات بسیار خوب برای میزبانی از تیم ایران و هوادارانش است.