ترامپ عروسک خیمه‌شب‌بازی گروه‌های صهیونیستی

مرتضی صفاری‌نطنزی نماینده مردم نطنز با اشاره به اظهارات ضد ایرانی و ضد برجامی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: اظهارات روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تهوع‌آور بود.

وی تأکید کرد: معتقدم برجام یک سند بین‌المللی است و آمریکا نمی‌تواند آن را به هم زده و از آن خارج شود و حتی عواقب آن را بپذیرد.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر ترامپ عروسک خیمه‌شب‌بازی گروه‌های صهیونیستی شده است و مطمئناً اظهارات و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا به نفع این کشور نخواهد بود.

صفاری‌نطنزی با اشاره به اظهارات آمریکایی‌ها درباره یکجانبه بودن برجام به نفع ایران، اظهار داشت: مشکل آمریکایی‌ها این است که فکر می‌کنند اگر در چارچوب برجام بمانند دیگر دست و پایشان برای ادامه سیاست‌های یکجانبه‌گراییشان درباره ایران بسته خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برجام یک سند بین‌المللی است و قدرت‌های دیگری هم در آن مشارکت دارند، گفت: معتقدم آن قدرت‌های دیگر، اجازه نخواهند داد که آمریکا دست به هرکاری در برجام بزند.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در پی شکست فاحش خود در منطقه، اظهار ضدایرانی خود را مطرح می‌کند، بیان داشت: در حال حاضر آمریکا در موضوعاتی همچون سوریه و عراق خود را بازنده میدان سیاست و ایران را برنده این میدان می‌داند.

وی با اشاره به سیاست اتخاذی ایران درباره مقابله با آمریکا گفت: معتقدم ایران باید محکم و استوار در مقابل سیاست‌های اخیر آمریکا افتادگی کرده و اهداف خود را پیگیری کند.