مشکلات یک زوج هالیوودی به میدان تنیس کشیده شد

فیلم سینمایی "جنگ مرد و زن" به کارگردانی مشترک "جاناتان دیتون" و "ولری فاریس" 22 سپتامبر اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.

در ۲۰ آوریل ۲۰۱۵ اعلام شد که فاکس سرچلایت پیکچرز، جاناتان دیتون و ولری فاریس را برای کارگردانی یک فیلم درام در مورد تنیس دو جنس مخالف قرار داده است که نویسنده آن سایمن بوفوی است. اما استون نقش بیلی جین کینگرا بر عهده دارد، در حالیکه استیو کارل در نقش بابی ریگگس ظاهر خواهد شد.

فیلم زن و شوهر

دنی بویل به همراه کریستین کولسون در شرکت کلودایت تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵ بری لارسون جایگزین نقش اما استون در فیلم شد زیرا اما استون فرصت کار در این فیلم را نداشت. در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۵ ورایتی اعلام کرد که مشکلات اما استون حل شده و او به این فیلم بازخواهد گشت.

در ۳ مارس ۲۰۱۶ آندره‌آ ریسبرو برای بازی در نقش مارلین بارنت(آرایشگر و عاشق سابق کینگ از سال ۱۹۸۱) به بازیگران فیلم اضافه شد.سه ماه بعد از آن الیزابت شو برای بازی در نقش همسر بابی ریگگس به بازیگران افزوده شد.در آوریل ۲۰۱۶ بازیگران فیلم تکمیل شدند.

این فیلم درباره داستان واقعی مسابقه تنیسی است که در سال 1973 بین قهرمان و شماره یک تنیس جهان، بیلی جین کینگ و بابی ریگز برگزار شد.

اما استون در نقش بیلی جین کینگ، استیو کارل در نقش بابی ریگگس، آندره‌آ ریسبرو در نقش ماریلین بارنت، الیزابت شو در نقش خانم ریگگس، آستین استول در نقش لری کینگ و سارا سیلورمن در نقش گالدیس هلدمن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.