نقطه ضعف بیرانوند از نگاه دروازه بان سابق پرسپولیس

بهروز سلطانی گفت: پرسپولیس به پیکان باخت و این درحالی است که تمام تیم های بزرگ دنیا هم شکست را تجربه کردند و طعم ناکامی را پس از چند هفته پیروزی چشیده اند.

وی افزود: هرتیمی که مقابل پرسپولیس و استقلال به میدان می رود انگیزه می گیرد و بازیکنان آن تیم با تمام توانشان به میدان می آیند تا خودی نشان دهند.پیکان هم با توجه به اینکه در جدول جایگاه خوبی نداشت برای شکست پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شده بود و با انجام بازی خوب و برنامه ریزی شده دست پر آنجا را ترک کرد.

سلطانی ادامه داد: به نظر من بازیکنان پرپسولیس نمی توانند خستگی را بهانه کنند و تازه 6 هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است.علت اصلی باخت شاگردان برانکو به پیکان دست کم گرفتن این تیم بود و پرسپولیسی ها فکر نمی کردند از این تیم شکست بخورند.

دروازه بان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند به دلیل نداشتن رقیب در تیم ملی انگیزه کافی ندارد و در بازی با سوریه و پیکان شاهد نمایش ضعیف او بودیم و این گلر در خروج از دروازه و جایگیری نقاط ضعفی دارد که باید مشکلش را بطرف کند .به نظر من اشتباهات بیرانوند در بازی ها بچگانه است و او باید دقتش را بیشتر کند.البته صحبت های من انتقادی است و نمی خواهم دروزاه بان تیم ملی را بکوبم.

سلطانی تاکید کرد: باید از منصوریان حمایت کرد و نباید به دنبال برکناری این مربی باشیم چون دو تیم استقلال و پرسپولیس الگو فوتبال ایرن هستند و هرکدام از این دو تیم ضربه بخورند به ضررمان خواهد بود.