رئیس سازمان بسیج: روحانی پاسخ گستاخی ‌ترامپ را بدهد

سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان ملارد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم پیروری از مکتب امام حسین(ع) اظهار داشت: این جلسه مربوط به شهداست و حتما به سیدالشهدا(ع) مرتبط است و هر جلسه‌ای که به یاد یک شهید برگزار می‌شود در واقع مراسم عزای اباعبدالله(ع) است.

وی با اشاره به هم‌راستایی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بیان کرد: امام حسین(ع)، یزید و یزیدیان را شناخت و و افرادی که روزی یاری‌گر حضرت علی(ع) بودند در صحنه‌ای دیگر روی سینه سبط پیغمبر می‌نشینند، دشمن‌شناسی با دشمن‌ستیزی تکمیل می‌شود و امام حسین(ع) تمام عزیزان خود را فدا کرد تا با دشمن ستیز و پیکار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر مسلمانی هم دشمن‌شناس و هم دشمن‌ستیز باشد در مرتبه بالای مسلمانی قرار خواهد گرفت، در همین راستا شهدا نیز تکلیف خود را فهمیدند و امروز نیز مدافعان حرم تکلیف خود را فهمیدند، خانواده شهدا نیز در این زمینه در اوج قرار دارند.

غیب‌پرور با اشاره به وظیفه مسئولان در شرایط جاری خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان و اموی‌های زمان را باید بشناسیم و صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، امروز در نوع مدرن خود در برابر مسلمانان عالم ایستاده‌اند، و در میانمار نیز با ظلم و جفا در حال کشتار بی‌رحمانه مسلمانان هستند.