تبریزی: بی دقتی بازیکنان باعث شد به تساوی رضایت دهیم

مرتضی تبریزی ؛ در خصوص تساوی تیم های استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم در ابتدای بازی گلی را دریافت کردیم و با اینکه موقعیت های زیادی داشتیم نتوانستیم در نیمه اول گل تساوی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما امروز بی دقت بودند و با وجود خلق موقعیت های زیاد، تنها یک گل را وارد دروازه حریف کردیم امیدوارم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن با اشاره به عصبانیت امیر قلعه نویی از بازیکنان ذوب آهن گفت:  قلعه نویی بسیار ناراحت بود زیرا امروز در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم شرایط تیم مان کمی بهتر شد.

تبریزی در مورد پاسخ منفی اش به استقلالی ها و ماندنش در ذوب آهن عنوان کرد: من ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم و صحبت هایی نیز انجام شد اما با این تیم به توافق نرسیدم، از طرفی هواداران ذوب آهن از من انتظار داشتند که در این تیم بمانم و من هم به خاطر مردم خوب اصفهان در ذوب آهن ماندم تا به این تیم کمک کنم.

 مهاجم تیم ذوب‌آهن در خصوص درگیری اش با روزبه چشمی بازیکن استقلال گفت:‌ چشمی بازیکن خوبی است اما در یک صحنه که من روی زمین افتادم و سپس بلند شدم او گفت تو که سرت درد می‌کند چرا بلند شدی و من هم به او گفتم دوست دارم بلند شوم تا برای تیمم گلزنی کنم.