به گزارش فارس، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با بازرسان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی، آموزش احکام و مشاوره در ادارات از دیگر برنامههای ستاد احیاست که باید با جدیت دنبال شود.
وی افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و پس از پیروزی انقلاب هم به این فریضه توجه شده اما به خوبی اجرایی نشده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر بناست اصل هشتم قانون اساسی در این مورد اجرایی شود باید در قالب وزارتخانه و یا سازمان امر به معروف و نهی از منکر که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری باشد صورت گیرد.
جهانبخش تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه و رسالتی همگانی است و چون همه به این وظیفه به خوبی عمل نمی‌کنند این فریضه در جامعه مهجور مانده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مظاهر بدحجابی به خاطر ضعف مدیریت در جامعه رواج یافته بنابراین برای حل مشکلات حجاب نیازمند اراده قوی هستیم.
استاندار بوشهر گفت: صدا و سیما به عنوان خط مقدم احیای عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی دارد و ما نیز به عنوان نهاد حاکمیتی برای حمایت مادی و معنوی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام آمادگی می‌کنیم.
جهانبخش با قدردانی از زحمات بازرسان ستاد احیا در بازرسی از ادارات و بررسی پوشش کارمندان گفت: با اداراتی که با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همکاری نکردند، برخورد می‌کنیم.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز در این نشست با تشریح فعالیت‌های این ستاد در سال جاری گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید مشخص و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید فعال شوند.
حجتالاسلام محمد رضوانی افزود: با توجه به استقبال پرسنل ادارات از لباس متحدالشکل، ترتیبی اتخاذ شود تا شرایط تهیه لباسهای متحد الشکل فراهم شود.