صبح امروز پنجشنبه( ۱۰ آذر) پيكر پاك يك شهيد گمنام با حضور اقشار مختلف مردم از ميدان كلاهدوز به سمت مركز يگانهاي ويژه پاسداران نيروي انتظامي تشييع و به خاك سپرده شد.
به گزارش ایسنا، صبح امروز پنج‌شنبه(۱۰ آذر) پیکر پاک یک شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم از میدان کلاهدوز به سمت مرکز یگان‌های ویژه پاسداران نیروی انتظامی تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع‌کنندگان با سر دادن شعارهای الله‌اکبر، یا اباعبدالله‌الحسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) و «کجایید ای شهیدان خدایی» پیکر پاک این شهید را تا پایان مسیر تشییع همراهی کردند.

سرهنگ حبیب‌الله جان‌نثاری معاون طرح و برنامه یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی در این مراسم گفت: براساس سنت دینی - ملی دیرینه کشورمان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیکر پاک یک شهید گمنام ۱۹ ساله را در محل این یگان به خاک می‌سپاریم.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این شهید گمنام شب گذشته ۹ آذر در مسجد امام محمدتقی(ع) و با حضور امت شهیدپرورمان برگزار شد.

سرهنگ جان‌نثاری با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: با توجه به جنگ نرمی که دشمنان اسلام آغاز کرده‌اند شهدا بهترین الگو برای مقابله با آنها هستند. این شهیدان از جان خود برای دفاع از اسلام و کشور گذشتند و ما باید شهدا را قدر بدانیم و آرمان‌های این شهیدان را ارج نهیم.

حضور باشكوه مردم براي تشييع پيكر پاك اين شهيد بيان كننده اين است كه آنها هم همانند خانواده اين شهيد هستند و با گذشت حدود ۲۲ سال شهيدان را فراموش نكردهاند.