مدافع پرسپولیس: بی توفیقی ماست که در هیات نیستیم/ امیدوار به شکست الهلال

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوار است تیمش در بازی با الهلال دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

محمد انصاری در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار کرد: در بازی با الاهلی خیلی تحت فشار بودیم و در دقایقی نزدیک به 80 بود که من از داور کارت زرد گرفتم اما خدا رو شکر در آن دیدار انگیزه بالایی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره اینکه در شب‌های محرم باید در اردوی پرسپولیس باشد، گفت: این شب‌ها به خاطر بی‌توفیقی ماست که در هیات نیستیم. هرچند دل ما با محرم است. سال گذشته هم در اردوی تیم ملی بودم و شب عاشورا با کره‌جنوبی بازی کردیم. خیلی‌ها در این شب‌ها بیمارستان هستند و یا اینکه گرفتاری دارند. هرکس قلبا به اهل بیت ارادت داشته باشد توفیق آن را می‌برد.

وی درباره بازی با الهلال هم گفت: این تیم پتانسیل بالایی دارد و در خط حمله هم با قدرت است. آنها نظم بازی‌شان را تغییر نمی‌دهند باید بپذیریم الهلال نسبت به تیم‌هایی که با آنها بازی کرده‌ایم قدرت بیشتری دارد. اگر نمی‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم اصلا به دوبی نمی‌آمدیم.

او در پایان درباره حضور هواداران گفت: حضور هواداران بسیار تاثیرگذار است. خوشبختانه در همه‌جا هم هوادار داریم. امیدوارم در بازی با الهلال هم به ورزشگاه بیایند و ما دست پر از زمین خارج شویم.