اعزام ۲۱۱ مددجوی کمیته امداد به مشهدمقدس

حجت الاسلام محمود مولائی اجرای اردوها را یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نهاد برنامه های متنوعی را برای بارور کردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف تحت حمایت اجرا می کند، افزود: کمیته امداد برای تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آنها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات، قم و همچنین برگزاری اردوهای آموزشی تربیتی اقدام می کند.

حجت الاسلام مولائی با بیان اینکه در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف، راهبرد کمیته امداد ارتقاء سطح باور های دینی و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است،افزود: برنامه های فرهنگی کمیته امداد برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعزام ۲۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: با همکاری آستان قدس رضوی این تعداد مددجوی تحت حمایت به مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه های این سفر زیارتی اعلام کرد: این گروه از زائران در این سفر معنوی علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) از برنامه های فرهنگی متناسب با تقویت باورهای دینی و تحکیم خانواده در دارالهدایه بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) بهره مند می شوند.

حجت الاسلام مولائی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال هزار و ۵۰۰ مددجوی زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف شده اند، بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای اعزام چهار هزار و ۵۰۰ زائر مددجو برای شش ماهه دوم امسال انجام شده است .

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از هفت هزار مددجوی تهرانی از خدمات اردویی کمیته امداد استفاده کرده اند ، گفت : این تعداد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در قالب گروه های سنی مختلف به اردوهای زیارتی ، آموزشی تربیتی اعزام شده اند.

وی در خصوص نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی گفت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این اقدام خداپسندانه با کمیته امداد مشارکت کنند.

شایسته ذکر است:علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند با شماره گیری سامانه پیامکی تلفن همراه به شماره # ۰۲۱ * ۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۱۴۸۲۱۸۴۴۷۵ نزد بانک ملت اقدام کنند.