عضو کمیته فنی استقلال: من کاره ای نیستم!

در حالی که امروز از ساعت 10 صبح اولین نشست اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال برای توافق با این باشگاه و ادامه همکاری با استقلالی‌ها انجام شده بود تمامی اعضای این کمیته رفتاری غیرمعمول با خبرنگاران رسانه‌های گروهی داشتند. از بین افراد حاضر در  این نشست تنها حسن زمانی پاسخگوی سوال خبرنگاران شد و سیروس دین‌محمدی با بی‌میلی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و بیژن طاهری هم با اصرار خبرنگاران و در حالی که قدم‌زنان به سمت خودرویش در حال حرکت بود با نمایندگان رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند.

در این بین دین‌محمدی و بیژن طاهری و البته سهراب بختیاری‌زاده خطاب به خبرنگاران گفتند که قرار است جواد قراب و علی جباری به عنوان پیشکسوتان و ریش سفیدان این باشگاه مقابل خبرنگاران قرار بگیرند و درمورد جلسه صحبت کنند ضمن آنکه آنها به عنوان سخنگو درمورد مسائل مختلف پاسخگو خواهند بود اما هنگامی که این دو نفر از باشگاه استقلال خارج شدند هیچ واکنشی نسبت به سوالات خبرنگاران نداشته و هنگامی که دوربین واحد مرکزی خبر قصد گفت‌وگو و با جواد قراب را داشت و خواست با وی صحبت کند وی با حالتی ناراحت در خودرویش را محکم کوبید و سپس گفت من کاره‌ای نیستم!  و از راننده خواست محل باشگاه را ترک کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگاران رسانه‌های گروهی حدود سه ساعت پشت در باشگاه استقلال منتظر خروجی جلسه کمیته فنی این باشگاه بودند.