فرصت را به کسانی که می‌خواهند با مکتب امام حسین بجنگند نمی‌دهیم

اجتماع بزرگ گردان های بیت المقدس و کوثر سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این همایش بزرگ که با عنوان اقتدار حسینی برگزار شد، مهدی بابائی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس بیشتر از همیشه یادآور منطق پیروزی خون بر شمشیر است. یزید و یزیدیان در زباله دان تاریخ و امام حسین(ع)  و یاران باوفایش در قله افتخار عالم می درخشند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: امروز در جمع بسیجیان و بهشتیان شهرداری تهران عرض می کنم که ندای هل من ناصر امام عصر(عج) و نائب بر حقش بی پاسخ نخواهد ماند و تا پای جان بر عهدی که بسته ایم پایبندیم و تا اخر ایستاده ایم.

بابایی افزود: در هفته دفاع مقدس گرد هم آمده ایم تا عهد و میثاق خود را محکم تر کنیم و بگوئیم منتظریم در ایام انتظار حضرت حجت، دشمن هیچ گاه سستی و ضعف ما را نخواهد دید.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تصریح کرد: ما به کسانی که می‌خواهند با مکتب امام حسین علیه السلام بجنگند، فرصت نمی‌دهیم. ما با اقتدا به امام شهیدان فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های جدید منتقل می‌کنیم تا در برابر هر گونه زیاده‌خواهی دشمنان این مرز و بوم بایستند.

وی افزود: شهید حججی عزیز نمونه بارز فرهنگ مقدس عاشورا است که با صلابت در برابر حرامیان تکفیری به شهادت خود لبخند می‌زند و این یعنی همان عهد و پیمان ما.