پرسپولیس شانس آورد 7 یا 8 گل نخورد!

ناصر ابراهیمی درباره شکست 4 بر صفر پرسپولیس برابر الهلال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من همیشه واقعیت‌های فوتبال ایران را گفته‌ام. فوتبال ما به یک طبل تو خالی تبدیل شده و تنها با رفتن به جام‌جهانی نمی‌توانیم بگویم حال فوتبال کشور خوب است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر مقابل پیکان, سیاه‌جامگان و سپاهان کاری از پیش نبرد. در این شکست سنگین هم برانکو بی‌تقصیر است چرا که فوتبال آسیا رو به‌ پیشرفت است و تیم‌ها با بازیکنان و مربیان با کیفیت خارجی که جذب می‌کنند, سطح‌شان را بالا برده‌اند. خط هافبک پرسپولیس در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شد و آنها به‌راحتی می‌توانستند به خط دفاع ما برسند و موقعیت‌های تک به تک ایجاد کنند آن هم در حالی که ما ‌نمی‌توانستیم 4 پاس به هم بدهیم و باید خدا را شکر کنیم که شانس آوردیم و در این بازی 7 یا 8 گل نخوردیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که آیا حواشی اخیر پرسپولیس در این شکست سنگین نقش داشته است, اظهار داشت: نباید این بهانه را بگیریم که چون یک یا دو بازیکن در بازی شب گذشته حضور نداشتند. مشکل پرسپولیس در بازی  مقابل سیاه‌جامگان و پیکان هم حواشی طارمی بود؟ ما ضعف مدیریت داریم و باعث شده که این بلا سرمان بیاید.

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص بازی برگشت این تیم مقابل الهلال تصریح کرد: این دلگرمی است که می‌گویند پرسپولیس می‌تواند مثل بارسلونا که پاری‌‌سن‌ژرمن را حذف کرد,‌ در بازی برگشت الاهلی را با نتیجه پرگل شکست دهد. هرچند در فوتبال این اتفاقات ممکن است رخ دهد اما با این شرایط که ما در بازی رفت هم می‌توانستیم 7-8 گل دریافت کنیم, آن هم در حالی که حریف 10 نفره بود؛ کار بسیار سخت است. با این اوصاف نباید به فکر تلافی پرسپولیس در مسقط باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی سطح فوتبال ایران در آسیا کاملاً نشان داده شد و به‌نظر من دیگر دیدن سریال‌های تلویزیونی از فوتبال ایران قشنگ‌تر است.