دربی، سخت‌ترین روز مربیگری گل محمدی در تراکتور

تراکتورسازی در حالی فردا مقابل گسترش فولاد قرار می گیرد که 6 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

بعد از اینکه محمد نادری و علی طاهران در بازی قبلی تراکتورسازی مقابل پدیده 3 اخطاره شدند و بازی با گسترش فولاد را از دست دادند، پیش بینی می شد کار گل محمدی برای بازی هفته هشتم سخت باشد؛ اما او امیدوار بود محمد ابراهیمی و محمد نوری به این مسابقه برسند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. بر این اساس علاوه بر نادری و طاهران که محروم هستند، محمد ابراهیمی، محمد نوری، شهرام گودرزی و سینا عشوری نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در دربی تبریز نیستند.

از این رو گل محمدی با کمبود شدید بازیکن مواجه خواهد شد. او اگرچه می تواند در خط دفاع عارف آغاسی را جایگزین نادری کند، اما در خط هافبک با مشکل مواجه می شود. بازی کردن امیر نصرآزادانی، مهدی شریفی، مهدی کیانی و فاخر تهامی در خط هافبک نیز جای خالی طاهران، نوری، ابراهیمی و ... را پر نمی کند و یحیی مجبور است یک بازیکن از رده سنی جوانان را در ترکیب اصلی قرار دهد. در این شرایط گل محمدی احتمالا از بین فرزاد حاتمی و محمدرضا آزادی یک نفر را در ترکیب اصلی قرار می دهد و یکی را روی نیمکت می نشاند تا در نیمه دوم حداقل یک بازیکن تعویضی داشته باشد.

با توجه به خالی بودن ترکیب و نیمکت تراکتورسازی گل محمدی فردا در بازی با گسترش فولاد سخت ترین روز مربیگری اش را از زمان حضور در تبریز خواهد گذراند. اگر تراکتور فردا نتواند در نیمه اول خوب کار کند، او حتی روی نیمکت نیز دست پری ندارد تا بتواند با ایجاد تغییر شرایط را برگرداند. این در حالی است که تراکتورسازی هفته گذشته مقابل پدیده شکست خورده و حالا هواداران از سرخپوشان تبریزی انتظار پیروزی دارند.