انتشار فراخوان جشنواره فیلم «عمار»

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان هشتمین دوره خود را با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» منتشر کرد.

متقاضیان شرکت در جشنواره تا ۲۰ آبان فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir  ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بخش «هدایای مردمی» که در دوره گذشته این جشنواره مطرح شده بود در این دوره به عنوان یکی از بخش‌های مستقل در فراخوان گنجانده شده است و مردم می‌توانند هدایای خود را جهت اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

همانند ادوار گذشته دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» در فراخوان خود از علاقه‌مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره نسبت به ثبت نام جهت نمایش فیلم‌ها اقدام کنند.

 بر اساس فراخوان هشتمین جشنواره «عمار» آثاری که تا تاریخ ۲۵ مهر ماه به دبیرخانه برسند در صورت رضایت فیلمساز و با نظر هیات انتخاب در اولین مرحله وارد چرخه اکران مردمی می‌شوند.

هشتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ۸ تا ۱۷ دی ماه ۹۶ در سینما فلسطین تهران و از آبان ماه سال جاری تا ۳۰ مهر سال آتی اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.