زمان جدایی رونالدو از رئال مشخص شد

پس از این که تابستان امسال نیمار و امباپه با قراردادی سنگین به تیم های جدید خود نقل مکان کردند و لیونل مسی نیز با رقمی بالا با بارسا تمدید کرد،حالا کریستیانو رونالدو تصور می کند به دلیل نقش پر رنگ خود در موفقیت های رئال و قرار گرفتن در جمع نامزدهای نهایی کسب توپ طلای جهان،شایسته دریافت دستمزد بیشتری است.

البته رونالدو قصد ندارد رو در روی سران رئال قرار بگیرد و در حال حاضر رابطه او و باشگاه خیلی خوب است اما این ستاره پرتغالی خواهان دریافت دستمزد 25 میلیون یورویی است که نیمار و مسی دریافت می کنند.

مارکا در همین رابطه گزارش داد که رونالدو توقع ندارد قرارداد جدیدی جایگزین قراردادی شود که نوامبر سال گذشته امضا کرد و به سبب آن او تا 36 سالگی بازیکن رئال خواهد بود. او می داند که ژوئن سال 2021، بهترین زمان برای پایان دادن به 12 سال حضور در رئال مادرید است.

رونالدو شب گذشته پس از اتمام بازی برابر دورتموند که با درخشش او همراه بوداین مطلب را مطرح کرد. و در عین حال اطمینان داد که در ال حاضر از بودن در برنابئو خوشحال است.

مارکا می افزاید اما هیئت مدیره رئال در اندیشه امضای قرارداد جدیدی با رونالدو نیستند و اولویت آنها تمدید قرارداد دیگر ستاره های تیم مانند سرخیو راموس است.