دو مانع پرسپولیس برای ایجاد شگفتی

عبدالله المعیوف سنگربان تیم الهلال یکی از مهره های کلیدی نماینده عربستان تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی و مصاف با پرسپولیس بوده است.

گلر آبی پوشان تاکنون در تمام 11 دیدار تیم الهلال در چارچوب دروازه تیمش قرار داشته و تنها 9 گل دریافت کرده؛ یعنی هر 110 دقیقه یک گل. 5 کلین شیت که دوتای آنها در سه بازی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ رقم خورده، 36 نجات دروازه که آمار 3.3 سیو در هر 90 دقیقه را ثبت کرده  و دفع 80 درصد شوت هایی که به سمت دروزاه اش زده شده، آماری از عملکرد دروازه بان مطمئن الهلال برای رسیدن این تیم به نیمه نهایی و احتمالا فینال مسابقات بوده است.

 

 

در خط آتش هم الهلالی‌ها عمر الخریبین را در اختیار دارند که تاکنون 7 بار در طول 11 دیداری که برای تیمش راهی میدان شده گل زده؛ یعنی به ازای هر 113 دقیقه یک گل. خریبین همچنین با 17 شوت در چارچوب و 12 شوت خارج از چارچوب خودش را به عنوان بازیکنی شوتزن معرفی کرده و در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس هم سه بار گلزنی کرد تا نشان دهد چه مهره زهر داری در خط آتش آبی پوشان عربستانی است.

 

روز سه شنبه پرسپولیس باید در ورزشگاه سلطان قابوس دست به معجزه بزند و 4 گل به حریف پرآوازه خود بزند و البته گلی هم دریافت نکند؛ اما برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش به خوبی می دانند که عبور از سد عبدالله المعیوف که در سه دیدار قبلی تنها محسن مسلمان موفق به انجام این کار شده و همینطور مهار عمر الخریبین می تواند کلید یک بازگشت معجزه آمیز برای آنها باشد.