کری خوانی مدافع نفت برای پرسپولیسی ها

احمد آل نعمه درخصوص بازی نفت تهران و پرسپولیس در  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مقابل پرسپولیس بازی کردن خیلی سخت است اما خدا را شکر روند خوبی داریم. تیم‌مان رو به رشد است و نسبت به اول فصل هماهنگ‌تر شده‌ایم ضمن اینکه کادر فنی شناخت کاملی از بازیکنان پیدا کرده‌اند. از نظر نفری هم بد نیستیم و می‌توانیم حرف‌های زیادی  برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی جلوی پرسپولیس انجام بدهیم و باخت در لیگ را مقابل پرسپولیس جبران کنیم البته شرایط‌مان نسبت به آن موقع که سه بر صفر در لیگ به پرسپولیس باختیم فرق کرده و از نظر بدنی و هماهنگی بهتر شده‌ایم و امیدوارم برنده بازی باشیم. به هر حال جام‌حذفی است و امیدواریم پرسپولیس را حذف کنیم و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

مدافع نفت تهران درخصوص شرایط پرسپولیس برای این بازی بعد از حذف از آسیا گفت: پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال مساوی کرد و حذف شد، اما آن‌ها در همان بازی رفت که چهار بر صفر باخته بودند حذف شدند و می‌دانستند که در بازی برگشت حرفی برای گفتن ندارند، چون جبران آن چهار گل خیلی سخت بود. ما به بازی پرسپولیس مقابل الهلال نگاه نمی‌کنیم، چون می‌دانیم پرسپولیس در لیگ خیلی قدر است و می‌تواند هر تیمی را در ایران ببرد. این پرسپولیس اگر نفراتش را حفظ کند، می‌تواند هر سال مدعی قهرمانی باشد.

آل نعمه در پایان در مورد اینکه آیا این از بدشانسی نفت نیست که در همین ابتدای کار به پرسپولیس خورده، گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. امسال لیگ یکی‌ها آمدند و لیگ برتری‌ها را حذف کردند و با دو، سه بازی می‌توانند فینالیست شوند. برای ما بازی با تیم‌های بزرگ‌تر راحت‌تر است و بازی با لیگ برتری‌ها در جام‌حذفی همیشه بهتر است. ما با دو، سه بازی می‌توانیم راهی فینال شویم. همه تیم‌ها در جام‌حذفی با انگیزه و مدعی هستند، چون از جام‌حذفی راحت‌تر می‌شود به آسیا رسید. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و امسال هم مدعی قهرمانی در جام حذفی بوده و کوتاه هم نمی‌آییم.