امیر اسماعیلی: می‌توانیم فرصت گریه کردن از دشمنان را بگیریم

 امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) به همراه سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با ۲ خانواده شهید در رشت دیدار کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در دیدار با فرزندان و همسر شهید مدافع حرم جاوید الاثر محمدرضا یعقوبی گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرز‌ها از حریم و امنیت کشورمان دفاع می‌کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت خانواده هایشان را داشتند افزود: باید با تمام توان از خانواده‌های شهدا حمایت کرد چراکه این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) یادآور شد: امروز از یکسو نیروی دریایی ارتش و سپاه آماده است در صورتی که دشمن قصد تعدی به مرزهای آبی ایران را داشته باشد، آن‌ها را تکه تکه کند و در سوی دیگر، نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج مردمی می‌توانند بلایی بر سر دشمنان بیاورند که حتی فرصت گریه کردن را هم نخواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به توهین‌های مکرر آمریکایی‌ها به ملت، دولت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اذن رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران همواره روی پای خود ایستاده، افزود: همبستگی ملت ما فقط زیر پرچم ولایت و با فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر می‌شود.