فاجعه بزرگ در لیگ برتر/ تداوم بحران های نفت تهران

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در اعتراض به مشکلات مالی خود حاضر نشدند آخرین جلسه تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر را برگزار کنند و حتی از رفتن به اردو هم خودداری کردند.

جالب اینجاست حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت چشم خود را روی تمام این اتفاق ها بسته است و بنا بر دلایل مختلف حاضر نیست کوچک ترین گامی برای رفع مشکلات بازیکنان نفت بردارد. این امر صدای اعتراض حمید درخشان را هم بلند کرده است و او  به بازیکنانش برای تمرین نکردن و اردو نرفتن حق می دهد.

طبق اعلام یک منبع موثق بازیکنان و کادرفنی نفت فردا (سه شنبه) در محل تمرین این تیم حاضر می شوند و نکته تاسف بار این است که آن ها می خواهند برای تهیه ناهار و اجاره اتوبوس برای رفتن سمت ورزشگاه آزادی نفری ۳۵ هزار تومان از جیبشان هزینه کنند.

بدون شک بروز این اتفاق در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر یک فاجعه محسوب می شود و بیش از پیش مدیریت باشگاه نفت را زیر سوال می برد.

جهانیان که حتی توانایی پرداخت هزینه های ابتدایی تیمش برای یک بازی لیگ برتر را ندارد می خواهد در کمتر از هفت روز تکلیف بدهی حدود ۲۰ میلیاردی تومانی نفت را مشخص کند که این امر بیشتر یک ادعا است و به طور کامل  واضح است که مالک باشگاه نفت در صورت تداوم این روند نمی تواند حتی یک دهم این بدهی را هم تسویه نمی کند.