بازیکنی که محبوب برانکو نشد

مدافع چپ فصل گذشته سپیدرود که علیرغم عملکردی پرنوسان در جمع سرخپوشان رشتی در نهایت به یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات تبدیل شد تا از بین استقلال و پرسپولیس، قرارداد خود را با شاگردان برانکو ایوانکوویچ به امضا برساند، با گذشت 10 هفته از لیگ برتر نتوانسته امضایی از بازی خود به جا بگذارد.

مدافع با اخلاق پرسپولیس که از او انتظار می‌رفت بتواند ضعف سرخپوشان را در سمت چپ دفاعی برطرف کند، تا به اینجا نتوانسته از این پتانسیل سود ببرد تا برانکو نیز به او تنها به چشم یک مهره جایگزین اهمیت دهد. در حالی که پرسپولیس بعد از حضور محمد انصاری در دفاع میانی، نیازی مبرم به یک مدافع چپ تخصصی داشت تا نیازهای خود را در این بخش برطرف کند و از قراردادن بازیکنان غیرمتخصص در این جناح خودداری کند.

عملکرد ضعیف و دور از انتظار او روی گل سپاهان که پیروزی بزرگ را از پرسپولیس در اصفهان گرفت و چند دیدار نصفه و نیمه دیگر که سودی برای او نداشت، باعث شده تا اکنون انتقاداتی نسبت به عملکرد او صورت گیرد. تنها نکته مثبت حضور او در ترکیب پرسپولیس تنها به صحنه مربوط به شوتش در دیدار مقابل الاهلی عربستان مربوط است؛ جایی که تیم را صاحب یک موقعیت پنالتی کرد و البته همانطور که گفته شد باید بار دیگر یادآور شد که پرسپولیس در ابتدای فصل نیاز مبرم به یک مدافع چپ تخصصی داشت تا بتواند خلا بزرگ خود در این جناح را برطرف کند و شایان مصلح تاکنون نتوانسته از این ماموریت سربلند خارج شود.